כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נשקים טעונים ומסיכות פנים: כתב אישום נגד החוליה

כתבי אישום חמורים הוגשו נגד שלושה תושבי הדרום בגין עבירות נשק

נשקים טעונים ומסיכות פנים: כתב אישום נגד החוליה
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שני כתבי אישום בגין עבירות נשק. כתב האישום הראשון הוגש כנגד נגד איסאק נגוסה (31) אשקלון ואדינו מלסה (34) משדרות, לאחר שנתפסו בשדרות עוטים בגדים שחורים וכפפות, שברכבם נשקים טעונים ומסיכות פנים. כתב האישום השני הוגש כנגד יאיר אלבז (22) מבאר שבע, לאחר שירה באזור מגורים בבאר שבע.

על פי כתב האישום הראשון, שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים, לפני כשבועיים, בשעות הלילה הגיעו הנאשמים עם רכבם לשדרות. במסגרת פעילות משטרתית, הגיעו אל רכבם שוטרים וביקשו מהם לפתוח את הרכב, השניים סרבו והשוטרים נאלצו לפרוץ את רכבם. לאחר שפרצו את הרכב מצאה המשטרה את נגוסה עם כפפות ובגדים שחורים ובמכנסיו מסיכת סקי ואת מלסה עם חליפת סערה וכפפות על ידיו. בנוסף, נמצאה ברכב מסיכת פנים נוספת וכן התגלו רובה M-16 טעון (כאשר הנצרה על בודד) עם מחסנית נוספת ואקדח חצי אוטומטי גם הוא טעון.

על פי כתב האישום השני שהגישה עו"ד רננה לוי לפני כחודש בסביבות השעה 18:00 הגיע אלבז עם נוסע נוסף לרחוב המשמש למגורים בבאר שבע. בסמוך להגעתם עצר מאחוריהם רכב מזדה ואחד משני הנוסעים בו יצא וירה לעבר אלבז והנוסע השני ופצע את הנוסע ברגלו. לאור האמור החלו השניים לברוח מהמקום שרכב המזדה נסע בעקבותיהם. בהמשך הרחוב הבחינו אלבז והנוסע הנוסף ברכב המזדה ואז אלבז כיוון אקדח שנשא על גופו וירה לעבר יושבי הרכב.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים התייחסה עו"ד לוי למסוכנותו הגבוהה של אלבז לשלום הציבור המתבטאת בכך שהוא ירה בצהרי היום, באמצע שכונת מגורים, ברחוב צר כשסביבו בתי מגורים ועוברי אורח.

לנגוסה ולמלסה יוחסו עבירות נשק (נשיאה והובלה), נסיבות מחשידות בכוונת פריצה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, לאחר שסירבו לצאת מרכבם והשתוללו בעת מעצרם. לאלבז יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ועבירות נשק (נשיאה והובלה נשק ותחמושת).

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד