כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הכה בראשו והעיף את כיפתו: התביעה של הילד נגד התוקף הערבי

לפני 4 שנים הותקף ילד יהודי בידי ערבי שהכה אותו בראשו והעיף את כיפתו בעיר העתיקה בירושלים. הערבי הורשע בעבירה של תקיפה ונגזר עליו מאסר על תנאי ופיצוי בסך 1,000 ₪. כעת הגישה משפחתו של הילד תביעה אזרחית נגד התוקף ע"ס 30,000 ש"ח

הכה בראשו והעיף את כיפתו: התביעה של הילד נגד התוקף הערבי
אילוסטרציה צילום: pexels

משפחתו של ילד יהודי תושב העיר העתיקה בירושלים, אשר הותקף לפני 4 שנים בידי ערבי אשר היכה בראשו והעיף ממנו את כיפתו, הגישה תביעה אזרחית ע"ס 30,000 ש"ח כנגד הערבי, לאחר שהורשע בעבירה של תקיפה. את התביעה הגיש עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו. 

כתב האישום מתאר את תקיפתו של הילד היהודי, אז בן 5 בלבד: "בתאריך 25.9.19 צעד המתלונן ברחוב בית הבד סמוך לשער שכם עם בנו הקטין. הנאשם הבחין במתלונן ובילדיו, התקרב אליהם ונצמד אל הקטין. בהמשך תפס הנאשם בראש הקטין וזרק את הכיפה שהייתה לראשו ארצה".

עו"ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו מסר: "פעילי הטרור האסלאמי מחפשים כל הזדמנות כדי לפגוע ולנסות להמאיס את החיים שלנו בארץ ישראל ובירושלים בפרט גם באמצעות פגיעה והשפלה של ילדים שלא עשו רע לאיש. לצערנו לא מוצה הדין עם החשוד במישור הפלילי. מחלקת איבה של חוננו פועלת כדי לגבות מחיר נזיקי מלא מהחשוד על מעשיו הנפשעים ולקחת חלק במיגור של אותן פעולות טרור יום יומיות".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד