י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
טרגדיית ההתקנה

בקריית הרצוג מתקשים להתאושש מהאסון: "לא יודעים חשבונות שמיים"

"לא חלמנו שכל פעם שהוא מתקין מזגן, זה בשביל אוכל מהיד לפה ממש" מכריו של מתקין המזגנים שנפל מבכים את לכתו

בקריית הרצוג מתקשים להתאושש מהאסון: "לא יודעים חשבונות שמיים"
התקנת מזגנים צילום: unsplash

תושבי רחוב אברבנאל מתקשים להתאושש מהאסון עם פטירתו הטראגית של האברך החשוב הרב אברהם לוי ז"ל.

לתרומה עבור היתומים הקליקו כאן>>>

בשיחה שנערכה עם אחד השכנים, סיפר בכאב: "אבדנו חבר שהיה כמו אח, יחיד שבחבורה. כשנכנסתי השבוע לבית שלו הייתי בהלם לראות את המצב. לא ידענו שיש שם כזה מחסור כלכלי, לא חלמנו שכל פעם שהוא מתקין מזגן, זה בשביל אוכל מהיד לפה ממש. אני אומר בזהירות, לא יודע, אולי אם הייתה לו יותר אפשרות, לא היה הולך להתקין מזגן בקומה שמינית. אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים, אבל החי ייתן אל ליבו... כל ישראל ערבים זה לזה, אם לא עשינו מספיק לפני, לפחות עכשיו צריך לעשות הכל בשביל להחזיק את המשפחה שלו, לתמוך בהם שלא יתפרקו מהאסון."

הרב אברהם לוי (35) היה באמצע הפסקה של בין הסדרים, כשקיבל את הטלפון מלקוח בתל אביב: "שמעתי עליך הרבה המלצות מחברים, אני צריך התקנה של מזגן בקומה שמינית".

ההתלבטות הייתה קשה, קומה שמינית, אחרי יום שלם של לימוד ועייפות כבדה שנפלה עליו. אבל המצב הכלכלי לא נתן לו הרבה מקום לספקות והוא קיבל את ההזמנה. הוא עבד במרץ, חדור מטרה, ידע שעוד שעה יחזור הביתה עם ידיים מלאות מהסופר וישמח את הילדים.

כשהוא התכופף מהחלון כדי לחבר את התושבת של המזגן הוא איבד שיווי משקל, נפל מהחלון, נחבט במזגן המותקן קומה אחת מתחת, ומשם צנח לרחוב מגובה של שבע קומות.

לפרמדיקים שהגיעו למקום בבהילות לא נשאר מה לעשות והם חיכו לרופא של מד"א בשביל לקבוע את מותו של האברך.

"זה הלם עמוק בשביל כולם" מספר חבר מהכולל, "לפני שעתיים הוא היה איתנו, בשיא המצב רוח, כמו תמיד, האיר פנים, התעניין בכולם, פתאום הוא לא פה...

המשפחה שלו מרוסקת, הוא החזיק את הילדים, הם היו קשורים אליו בלב ונפש, יש לו שתי בנות וילד בן חמש. אשתו בהכחשה לא יכולה לקבל את המציאות הנוראה.

אנחנו מנסים להתגייס כמה שאפשר, אבל זה לא מספיק, עם ישראל צריך לעזור, כל אחד כמה שאפשר, בשביל לתת ליתומים אפשרות לגדול באופן תקין."

לתרומה עבור היתומים הקליקו כאן>>>

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד