ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
לקראת הערכות לחגים

סגן השר אורי מקלב ערך ביקור פתע בתחנה המרכזית בירושלים

סגן השר מקלב נפגש עם נהגי התחבורה הציבורית ושמע מהנוסעים במקום באופן ישיר את הצרכים התחבורתיים. מקלב אמר לאחר סיום הביקור כי "אינה דומה שמיעה לראיה אנחנו נמשיך לרדת לשטת לביקורים לראות מקרוב את הצרכים באופן בלתי אמצעי"

סגן השר אורי מקלב ערך ביקור פתע בתחנה המרכזית בירושלים
סגן השר מקלב בביקור פתע בתחנה המרכזית בירושלים צילום: באדיבות המצלם

כחלק מהערכות משרד התחבורה לחגים ערך הבוקר סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב ביקור פתע בתחנה המרכזית בירושלים.

סגן השר מקלב הגיע למקום כשהוא מלווה בצוות לשכתו המורחב בכדי לעמוד אחר הצרכים באופן ישיר ובלתי אמצעי. מנהלי התחנה אשר הופתעו עם הגעת סגן השר אורי מקלב לביקור הפתע התלוו אליו לסיור ברחבי התחנה.

עם הגיעו למקום קידמו את פניו נוסעים רבים אשר ביקשו להודות על פעילותו במשך כל השנה למען התחבורה הציבורית בעיר, מקלב ביקש מהם לשמוע את צרכי התחבורה במקום תוך שצוות לשכתו מטפל ופותר את הבעיות באופן מיידי.

לאחר כן נועד מקלב עם נהגי התחבורה הציבורית ושמע מהם את הצרכים של הנהגים, מקלב חתם את ביקרו כשהוא עולה לאוטובוס החדיש הנוסע לאילת ואיחל לנוסעים נסיעה טובה ונעימה.

סגן השר אורי מקלב ביקר במוקד המודיעין המורחב במקום ועמד על המענה האישי והאיכותי שניתן לנוסעים, כן ביקר בעמדת על הקו להנפקת כרטיסי הרב קו ועמד על דרכי הפעולה של הפקידים במקום.

מקלב אמר לאחר סיום הביקור כי אינו דומה שמיעה לראיה, אנחנו נמשיך לרדת לשטת לביקורים לראות מקרוב את הצרכים באופן בלתי אמצעי.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד