כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
המשטרה חוקרת

אסון: צעיר חרדי ירד מאוטובוס בתחנה ונהרג כשלקח את חפציו

אסון הערב בתחנת אוטובוס בסמוך למחלף חמד בכביש 1. הולך רגל כבן 30 נדרס למוות. למתנדבי ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותו בשטח עקב אופי הפציעות האנושות | המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומסרה כי על פי החשד הוא ירד מאוטובוס ולקח את חפציו, נפגע ממנו ונהרג

אסון: צעיר חרדי ירד מאוטובוס בתחנה ונהרג כשלקח את חפציו
זירת התאונה במחלף חמד צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הולך רגל כבן 30 נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס בכביש 1 בסמוך למחלף חמד.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולך רגל שנפגע מאוטובוס במחלף חמד בירידה לכביש 1 לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 עם פגיעת ראש קשה ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

זירת התאונה. צילום: איחוד הצלה.

חובש בכיר במד"א, יעקב ברנט וחובש רפואת חירום במד"א ישי ציטרון סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו לאחר שנפגע מאוטובוס. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

שלמה גודלבסקי ויהודה גוטליב חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה מנוסעי האוטובוס".

דנו מנוקוטוביץ, ר"צ זק"א מחוז ירושלים, אמר: "כאשר הגענו לזירת התאונה המראות היו קשים. הולך רגל נפגע מאוטובוס ונהרג במקום. מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים לקבורה. בוחני התנועה חוקרים את נסיבות התאונה".

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה.

המשטרה שפתחה בחקירת התאונה הקטלנית, מסרה כי המנוח ירד מאוטובוס ציבורי בתחנה ועל פי החשד פגע בו מיד לאחר מכן בצורה משמעותית.

"שוטרים שהוזעקו למקום סגרו את זירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבותיה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה. בעקבות התאונה, ישנם עומסי תנועה באזור והשוטרים פועלים במקום להכוונת התנועה", נמסר מדוברות המשטרה.

משטרה בזירה. (צילום: דוברות המשטרה)

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד