כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
הספר תורגם

לקראת העברת השגרירות? רבה של הונגריה נפגש עם נתניהו

בלשכת ראש הממשלה נפגש היום רבה של הונגריה שלמה כובש עם ראש הממשלה נתניהו לשיחה שעסקה בשורת נושאים, בהם העברת השגרירות המתוכננת בקרוב | האורח העניק לנתניהו את ספרו 'ביבי סיפור חיי' שתורגם להונגרית

לקראת העברת השגרירות? רבה של הונגריה נפגש עם נתניהו
הרב שלמה כובש עם נתניהו צילום: באדיבות המצלם

הרב שלמה כובש, רבו הראשי של איגוד הקהילות אמי"ך, הקהילה האורתודוקסית המרכזית בהונגריה, והרב שמואל אוירכמן מנכ"ל הקהילה האורתודוקסית נפגש היום (חמישי) לפגישה אישית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו.

הפגישה נערכה לקראת העברת השגרירות המתוכננת לירושלים ועסקה בשורת האירועים אשר ילוו את האירוע ההיסטורי וגם בנושאים נוספים שעל הפרק בחיי הקהילה היהודית בהונגריה.

הרב כובש הדגיש במהלך הפגישה את החשיבות של הידידות האיתנה בין שתי המדינות אשר נמצאת בשיא היסטורי. מנהיגי הקהילה היהודית ביקשו להזמין לביקור מיוחד את נתניהו לבודפשט כהכרת הטוב לממשלת הונגריה, ולרגל חגיגת 35 שנה לתנועת חב"ד בהונגריה.

כמו כן, לרגל אירועים המיוחדים, בקהילה ערכו בחודשים האחרונים תרגום מיוחד להונגרית של ספרו של נתניהו "ביבי - סיפור חיי", אשר הפך לרב מכר בישראל ובארה"ב. רבה של הונגריה הרב כובש העניק לראש הממשלה עותק של התרגום להונגרית אשר עתיד לצאת לאור לקראת העברת השגרירות ולקראת ביקור הגומלין של נתניהו בבודפשט.

בפגישה הרב כובש הציג את תוכניות מוזיאון השואה ׳בית הגורלות׳ החדש שנמצא כבר כמה שנים בשלבי הקמה.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד