כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מה קורה בצמרת?

סקר מנדטים: רוב מוצק למרכז-שמאל, בן גביר מתקרב לקו האדום

מסקר חדש עולה כי המחנה הממלכתי והליכוד נחלשות מעט, אך עדיין המחנה הממלכתי מוביל בשלושה מנדטים על פני הליכוד. יש עתיד מתחזקת מעט. גוש המרכז-שמאל עם 66 מנדטים. עוד עולה מהסקר כי גם עוצמה יהודית של בן גביר וגם מפלגת השמאל מרצ קרובות לאחוז החסימה

סקר מנדטים: רוב מוצק למרכז-שמאל, בן גביר מתקרב לקו האדום
ראש הממשלה נתניהו צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

סקר חדש שמתפרסם הבוקר (שישי) מעלה כי מפלגות האופוזיציה שומרות על רוב של 66 מנדטים, לעומת 54 מנדטים למפלגות הקואליציה. הסקר פורסם ב"מעריב" ונערך על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר, בשיתוף Pnel14All.

בתשובה לשאלה, אילו היו מתקיימות היום בחירות חדשות לכנסת, למי היית מצביע? – התשובות היו: המחנה הממלכתי 30 לעומת 31 בסקר הקודם שנערך בשבוע שעבר, הליכוד עם 27 מנדטים לעומת 28 בשבוע שעבר ויש עתיד עם 16 מנדטים במקום 15 בשבוע שעבר.

ש"ס עם 10 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, הציונות הדתית עם 6 במקום 5 בשבוע שעבר, חדש תעל עם 6 מנדטים, ישראל ביתנו עם 5 מנדטים, כך גם רע"מ עם 5 מנדטים.

על רקע הביקורת הרבה על השר לביטחון לאומי בעקבות אירועי האלימות הקשים במגזר הערבי, עוצמה יהודית מקבלת בסקר 4 מנדטים, וכך גם מרצ עם 4 מנדטים. מפלגת בל"ד לא עוברת את אחוז החסימה עם 2.1% והעבודה עם 1.6% בלבד.

בסקר האינטרנטי, שנערך ב-25-24 באוגוסט, השתתפו 608 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, מתוכם 508 יהודים ו-100 ערבים. טעות הדגימה המרבית בסקר עומדת על 4%.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד