ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
צייץ לראשונה מאז הבחירות

טראמפ הגיע למעצר, הפקיד 200,000 דולר ושוחרר בערבות

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, הגיע לכלא במחוז פולטון שבמדינת ג'ורג'יה ונעצר על ידי הרשויות. הנשיא לשעבר מתמודד עם כתבי אישום נגדו ונגד כמה ממקורביו בגין הטיית תוצאות הבחירות לנשיאות בשנת 2020

טראמפ הגיע למעצר, הפקיד 200,000 דולר ושוחרר בערבות
הנשיא לשעבר טראמפ בצילום המאסר צילום: טוויטר

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נעצר הלילה בכלא מחוז פולטון באשמת פשע בקשר למאמצים שלו לבטל את תוצאות הבחירות לנשיאות ב-2020 בג'ורג'יה. הוא שוחרר זמן קצר לאחר שעזב את הכלא לאחר ששילם 200,000 דולר ערבות.

טראמפ השתמש בפקיד מקומי בג'ורג'יה כדי לשלם את הערבות שלו. לכלא מחוז פולטון, שבו נרשם טראמפ, יש היסטוריה של אלימות ותנאים גרועים. התובעת המחוזית פאני וויליס פיקחה על החקירה הגורפת והאשמות נגד טראמפ ו-18 נאשמים משותפים. רבים מהם, כולל רודי ג'וליאני ומארק מדוז, כבר נרשמו במעצר ושוחררו אחרי הפקדת ערבות.

שופט פדרלי דחה אתמול בקשות של שני נאשמים - מדוז וג'פרי קלארק לעכב את מעצרם. לכל הנאשמים עומד מועד אחרון היום בצהריים להגיע מרצונם להירשם במעצר.

הוא הפך במהירות לדבר הגדול ביותר ברשתות החברתיות עם פרסום של צילום התמונה ההיסטורית שלו כשהוא מקבל מספר אסיר. למרות שהוגש נגדו כתב אישום ארבע פעמים השנה, המקרה של ג'ורג'יה הוא הראשון עם תמונת מעצר, טראמפ לא בטוויטר לראשונה מאז המהומות בקפיטול.

הוא חזר לפלטפורמת המדיה החברתית האהובה עליו בעבר, הידועה כיום כ-X, לראשונה מאז נחסם ממנה בינואר 2021. טראמפ פרסם את תמונת המעצר שלו עם קישור לאתר שלו והמילים: "התערבות בחירות" ו"לעולם אל תיכנע".

 

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד