ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מסיתה את מיליוני עוקביה

בן גביר מגיב לשונאת ישראל הפופולרית: "מזמין אותך אליי"

השר בן גביר משיב הבוקר לידוענית בינלאומית בעלת מיליוני עוקבים שמוציאה דרך קבע את דיבתה של ישראל והשבוע פרסמה את הסרטון בו בן גביר אמר כי זכותו לנסוע בבטחה בכבישי יו"ש גוברת על זכותם של הפלסטינים לתנועה וטענה כי מדובר באפרטהייד. "לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם"

בן גביר מגיב לשונאת ישראל הפופולרית: "מזמין אותך אליי"
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שידוענית בין לאומית שידועה באמירותיה נגד ישראל פרסמה את קטע הוידאו מתוך הריאיון השבוע של השר איתמר בן גביר בו הוא אמר כי הזכות שלו ושל בני משפחתו לנסוע בכבישי יו"ש בבטחה, חשובה יותר מזכות התנועה של הפלסטינים, וטענה כי זאת הוכחה למשטר האפרטהייד שקיים בישראל, בן גביר משיב לה בציוץ בטוויטר.

"לשונאת ישראל בלה חדיד, בוקר טוב. צייץ לפני זמן קצר (שישי) השר לביטחון לאומי. "ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך", כתב.

בן גביר פנה לידוענית שידועה בתמיכתה ללא סייג בנראטיב הפלסטיני ולה מיליוני עוקבים ברחבי העולם: "אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי".

"אז כן", כתב, "הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו".

לסיום כתב בן גביר: "לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם".

בראיון לחדשות 12 ביום רביעי התייחס בן גביר לגל הפיגועים ואמר כי הזכות שלו, של אשתו ושל ילדיו לנסוע בכבישי הגדה המערבית יותר חשובה מזכות התנועה של הפלסטינים. "זו המציאות, זו האמת. זכות החיים שלי קודמת לזכותם", אמר בן גביר.

בתוך כך, דובר מטעם משרד החוץ האמריקני אמר לוואלה על דבריו של השר לביטחון לאומי כי זכותם של יהודים לנסוע בכבישי הגדה המערבית גוברת על זכותם של פלסטינים לחופש תנועה: "אנחנו מגנים כל התבטאות גזענית. מסרים כאלה מזיקים במיוחד כשהם זוכים לתהודה מצד אנשים בעמדות הנהגה".

איתמר בן גביר בלה חדיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד