ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בבני ברק ובהר הזיתים

החסידים ציינו את הילולת פועל הישועות משומרי אמונים

הרבי משומרי אמונים ערך את הטיש לרגל הילולת זקינו ה'חוקי חיים' משומרי אמונים זיע"א ועלה לציונו במרומי הר הזיתים ביחד עם מאות החסידים. צפו בתיעוד

החסידים ציינו את הילולת פועל הישועות משומרי אמונים
הילולת החוקי חיים משומרי אמונים צילום: דודי סגל

ברטט של התרגשות וזיכרון הוד קדומים ציינו בחצר הקודש שומרי אמונים את יומא דהילולא קדישא של הרבי הקדוש משומרי אמונים זיע"א בעל 'חוקי חיים' בצל נכדו ממשיך דרכו בקודש האדמו"ר משומרי אמונים.

בליל ההילולא נכנס הרבי לתפילת מעריב בהיכל ביהמ"ד הגדול ועבר לפני התיבה לתפילת מעריב ואמר את הקדישים לרגל ההילולא. קהל החסידים הסבו לסעודת מצוה כיד המלך והעלו עובדות וזיכרונות מבעל ההילולא, בחורי הישיבה והחבורות התוועדו בקומת עזרת הנשים בביהמ"ד ושמעו דרשות זיכרון מיוחדות מראשי החבורות.

בשעה היעודה נכנס הרבי לטיש בהיכל ביהמ"ד הגדול ונשא דברים במשנתו של זקנו בעל ההילולא ועל הנהגתו בכוחו הגדול לפעול ישועה ורחמים בחיים חיותו ובוודאי אף לאחר פטירתו ובפרט ביום ההילולא. לאחר מכן ערך את סיום הש"ס שנלמד על ידי כל החסידים. בטיש השתתפו אדמו"רים ורבנים חשובים וביניהם אורח מיוחד מארצות הברית האדמו"ר ממעליץ ב"פ מחותנו של בעל ההילולא.

בחצות הליל עלה הרבי לציון בהר הזיתים והעתיר לישועת הכלל והפרט, עסקני המוסדות פעלו לארגן מערך הסעות מסודר לציון, הרבי העתיר על הציון במשך שעות ארוכות בסיום התפלל תפילה חרישית והניח את הקוויטלא'ך של תורמי המוסדות על הציון הקדוש, לאחר מכן חזרו לחצר הקודש בבני ברק בשעה ארבע לפנות בוקר.

ביום ההילולא התפלל הרבי תפילת שחרית בהיכל ביהמ"ד הגדול יחד עם תלמידי הישיבה ואברכי הכוללים, לאחר התפילה למד משניות מקוואות וערוך שולחן לחיים וסיפר עובדות והנהגות מזקנו הקדוש בעל ההילולא זיע"א.

בתלמוד תורה 'זרע חיים' שומרי אמונים התקיים המעמד המסורתי 'זכרון קדוש' בו נשאו דברים משפיעי החסידות בפני מאות ילדי הת"ת בשגב קדושתו של הרבי זצ"ל מייסד הת"ת. בישיבת 'תורת אברהם' שהוקמה לשמו ולזכרו של בעל ההילולא בדרכו הקדושה נערכו סדרי לימוד מיוחדים בלימוד שעות רצופות לעילוי נשמתו הטהורה.

בשנה זו עת מציינים עשור מהסתלקותו לשמי מרום של בעל ההילולא תבוא לידי ביטוי הפריחה העצומה של המוסדות שהוקמו ע"י ולזכר בעל ההילולא, תלמוד התורה הוותיק ברחוב מלצר בעיר בני ברק והישיבה שהוקמה ע"ש בעל ההילולא ונושאת את שמו הקדוש 'תורת אברהם', הישיבה הקדושה שוכנת במשכנה המרווח ברחוב מהרש"ל בעיר בסמיכות לחצר הקודש, בבנין הגדול על ארבעת קומותיו יש את כל הנצרך לבחורי החמד על הצד היותר טוב למען יוכלו לגדול ולהתעלות בתורה ויראת שמים.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד