ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
חולצות, פוסטרים ומדבקות

שבר שיא: הסכום אותו גייס טראמפ לאחר כתב אישום בג'ורג'יה

הנשיא לשעבר טראמפ גייס 7.1 מיליון דולר לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בג'ורג'יה. הנשיא לשעבר גייס 4.18 מיליון דולר ביום שישי האחרון בלבד

שבר שיא: הסכום אותו גייס טראמפ לאחר כתב אישום בג'ורג'יה
הנשיא לשעבר טראמפ בצילום המאסר צילום: טוויטר

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הפך את צילום המעצר שלו בג'ורג'יה לגיוס כספים שובר שיאים. הנשיא לשעבר גייס 7.1 מיליון דולר מאז שהגיע לכלא באטלנטה ביום חמישי בערב ושוחרר בערבות, לפי נתונים ראשוניים שדווחו באתר 'פוליטיקו' מהקמפיין שלו, ביום שישי לבדו גייס טראמפ 4.18 מיליון דולר.

גיוס התרומות של הקמפיין הגיע על ידי סחורה שהוא מכר דרך החנות המקוונת שלו. לאחר שטראמפ נלקח למעצר, הקמפיין החל במכירת חולצות, פוסטרים, מדבקות פגוש של רכבים הנושאים את תמונתו הזועפת של טראמפ. הפריטים נושאים את הכותרת "לעולם אל תיכנע" ומחירם נע בין 12 ל-34 דולר.

הקמפיין גם עודד תורמים מקוונים עם מיילים והודעות טקסט. וביום חמישי בלילה, בזמן שטס חזרה מאטלנטה לבדמינסטר, ניו ג'רזי טראמפ פרסם את הציוץ הראשון שלו מזה יותר משנתיים עם קישור לאתר שלו. באתר טראמפ מבקש מהתומכים "לתרום לגירוש ג'ו ביידן הנוכל מהבית הלבן ולהציל את אמריקה במהלך הפרק האפל הזה בהיסטוריה של האומה שלנו".

מסע הפרסום של טראמפ הצליח לגייס כמעט 20 מיליון דולר בשלושת השבועות האחרונים, שבמהלכם הועמד טראמפ לדין באישומים הקשורים לתפקידו במהומות בקפיטול ב-6 בינואר ובשל ניסיון לבטל את ספירת הקולות בג'ורג'יה בבחירות 2020.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד