ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
נעצרו בשדה התעופה

שגרירות רוסיה מנסה לסייע לרוסים החשודים בריגול למען ישראל

שגרירות רוסיה בלבנון מנהלת מגעים עם הרשויות המקומיות בקשר למעצרם של שני אזרחים רוסים בנמל התעופה של ביירות. השניים נעצרו באשמת ריגול למען ישראל

שגרירות רוסיה מנסה לסייע לרוסים החשודים בריגול למען ישראל
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

שגרירות רוסיה פנתה לרשויות בלבנון בעניין מעצרם של שני אזרחים רוסים החשודים בריגול לטובת ישראל. מהנציגות הדיפלומטית הרוסית בביירות נמסר כי הם ממתינים לאישור להיפגש עם העצורים.

ברוסיה דווח כי שגרירות רוסיה בלבנון מנהלת מגעים עם הרשויות המקומיות בקשר למעצרם של שני אזרחים רוסים בנמל התעופה של ביירות. 

"אנחנו בקשר עם הרשויות בלבנון ומצפים לקבל מהם אישור לביקור של עובדים קונסולריים עם אזרחים עצורים", אמר גורם רוסי בלבנון לסוכנות הידיעות הרוסית TASS. הדיפלומט לא מסר פרטים נוספים.

ביום שישי האחרון אמר מקור במנהל הביטחון הכללי של לבנון לתקשורת בלבנון כי אזרח רוסי ואשתו נעצרו בנמל התעופה של ביירות. על פי החשד, הרוסי גויס על ידי המודיעין הישראלי וביקר באזורים הדרומיים של לבנון, שם נמצאים משרדים ומפקדות של חיזבאללה.

המקור טען לתקשורת הרוסית כי הרוסי העצור הודה שגויס על ידי המודיעין הישראלי. נטען כי הוא קיבל הוראה לבקר במספר מקומות בלבנון בהם נמצאים אנשי חיזבאללה, לבדוק לגביהם ובמידת האפשר לצלם אותם. אשתו של העצור הודתה כי ידעה על עבודתו של בעלה ועזרה לו.

 

 

לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד