כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ומי אשם?

החברה הודיעה למשטרה על השהיית המגעים

בשיא מכת הרציחות במגזר הערבי, הודיעה חברת הסייבר פאראגון למשטרה על השהיית המגעים להתקשרות מסחרית עד לסיום עבודתה של ועדת 'פגסוס' שמקדם השר לוין

החברה הודיעה למשטרה על השהיית המגעים
מתקפת סייבר, אילוסטרציה צילום: freepik

חברת הסייבר ההתקפי 'פאראגון' הודיעה למשטרה על "השהיית המגעים להתקשרות מסחרית" עד לסיום עבודתה של ועדת 'פגסוס' לבדיקת השימוש ברוגלות, שאת הקמתה מקדם שר המשפטים יריב לוין. כך דווח ב-ynet.

מחברת 'פאראגון נמסר: "כל עוד מתקיים בירור הנוגע להתנהלות המשטרה, שבצידו עתידות להתקבל הנחיות צופות פני עתיד הנוגעות לאסדרה מקיפה של הפעלת הכלים ומנגנוני הפיקוח והבקרה עליהם, הנהלת החברה החליטה על השהיית המגעים עד לקבלת כלל ההנחיות וההמלצות של הוועדה".

המשמעות היא שהמשטרה תתקשה להשתמש ברוגלות וביכולות מודיעיניות מיוחדות למאבק בפשיעה בחברה הערבית בגלל ועדת החקירה הממשלתית לבחינת השימוש ברוגלות.

יצוין כי במשטרה התעורר הצורך להשתמש באותן רוגלות כדי לפענח חלק ממקרי הרצח והפשיעה בחברה הערבית, והיא ביקשה מחברות סייבר ישראליות לעשות שימוש בהן, אולם כאמור החברה הנ"ל הודיעה על השהיית המגעים עד לסיום הוועדה של לוין.

היום צפויה הממשלה לאשר את הקמת הוועדה שתחקור את הטענות לשימוש פסול ב'פגסוס' על ידי המשטרה וזאת בניגוד לעמדת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה.

משטרה פגסוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד