כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
בסוף השבוע

איום השביתה יוסר? ההצעה של האוצר לארגון המורים

משרד האוצר מציע לצמצם את שבוע העבודה של מורי התיכונים ל-36, כאשר בתמורה לכך המורים יסתפקו בתוספת שכר של 800 שקל למורים ותיקים ו-1,500 שקל למורים החדשים

איום השביתה יוסר? ההצעה של האוצר לארגון המורים
כיתה/בית ספר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בסוף השבוע הקרוב יגיע התאריך המיוחל, הראשון בספטמבר, אלא שככל הנראה תלמידי מערכת החינוך העל יסודית לא יתחילו את שנת הלימודים כמצופה. במהלך המו"מ של האוצר עם ארגון המורים הוצע למורים להפחית את שעות ההוראה השבועיות שלהם

ההצעה נשלחה למשרד החינוך לצורך בדיקה של ההשלכות והם עדיין בודקים תוך גיבוש מתווה שיוסכם על כל הצדדים. במידה וההצעה תאושר, המורים יעבדו פחות מ40 שעות שבועיות. בתמורה לכך, הם יסתפקו בתוספת השכר שהוצעה על ידי משרד האוצר והיא 800 שקל למורים וותיקים ו-1,500 שקל למורים החדשים.

היום אמר יו"ר ארגון המורים רן ארז ל'כאן רשת ב' כי "המו"מ עומד באותו המקום שהיה לפני שנה וחצי. האוצר בשלו – אתם לא תקבלו שקל אחד יותר ממה שקיבלו הסתדרות המורים. זה לא מו"מ, זה דיקטט. האוצר אומר לנו שהמורים יקבלו 2% – זו הפחתה ריאלית של השכר, לא נוכל לקבל את זה".

והוסיף כי "לשר החינוך אין יכולת לתת לנו משהו, אני מבין אותו, בעל המאה הוא משרד האוצר. שאשא-ביטון נשכבה על הגדר כדי שהסתדרות המורים תקבל הסדר טוב יותר. לצערי שר האוצר הרבה יותר קשוח המשרים הקודמים ושר החינוך הרבה יותר חלש מהשרים הקודמים".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד