י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קובץ אזהרות

אפל מזהירה: יש לכם אייפון? אל תעשו את הטעות הזו

אפל (Apple) עדכנה לאחרונה את קובץ אזהרות השימוש הנלווה למכשירי ה-iPhone מתוצרתה, וראתה לנכון להוסיף מספר הבהרות הנוגעות לטעינת המכשיר תוך כדי שינה | באפל מדגישים כי בזמן הטעינה עשוי המכשיר להתחמם 

אפל מזהירה: יש לכם אייפון? אל תעשו את הטעות הזו
מכשיר אפל צילום: pixabay

לאחרונה עדכנה חברת אפל (apple) את קובץ אזהרות השימוש הנלווה למכשירי ה-iPhone מתוצרתה, וראתה לנכון להוסיף מספר הבהרות הנוגעות לטעינת המכשיר תוך כדי שינה. באפל מדגישים כי בזמן הטעינה עשוי המכשיר להתחמם ועל כן הוא צריך להיות מונח במקום שבו הוא אינו נמצא במגע ישיר עם הגוף, ואיננו מכוסה או מבודד באופן שימנע אוורור תקין.

ע"פ הדיווח באתר "tgspot", נכתב באזהרות את ההוראות הבאות: אין לאחוז במטען בזמן שהוא פועל, בין אם בישיבה או בשינה. כמו כן, יש להימנע משינה על גבי מכשיר הנטען, או מהנחתו תחת כריות או שמיכות בזמן שהוא מחובר לחשמל. ״שימרו על ה-iPhone, ספק האנרגיה ומטענים אלחוטיים במקום מאורר היטב בזמן הטעינה. נקטו בזהירות מיוחדת אם אתם סובלים מלקות שאינה מאפשרת לכם לזהות חום בסמוך לגוף” ציינה החברה.

באתר "tgspot" מציינים כי בעבר כבר דווח על מקרים שבהם מכשירים נשרפו ואף גרמו נזק לרכוש ולגוף בזמן הטעינה, זאת למרות שחברת אפל מפגרת אחר מתחרותיה בשוק בעוצמת הטעינה המסופקות למכשיריה כאשר הספק הטעינה עומד על 15w בלבד.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד