ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
למרות ההכחשות

הבחירות בתל אביב: אסף זמיר מצטרף לרון חולדאי

אסף זמיר הודיע על חבירה לרון חולדאי ועל ריצה משותפת בבחירות | זמיר ישמש כממלא מקומו של חולדאי | השניים מכחישים כי זמיר יכהן כראש העיר בשנה בחמישית

הבחירות בתל אביב: אסף זמיר מצטרף לרון חולדאי
אסף זמיר/רון חולדאי צילום: מרים אלסטר/חיים גולדברג, פלאש 90

אסף זמיר הודיע על חבירה לרון חולדאי ועל ריצה משותפת בבחירות, כך דווח ב'N12'. במהלך הלילה, זמיר סיים את השלמת כל ההליכים הפרוצדוראליים הדרושים בכדי לצאת לדרך פוליטית משותפת. כפי המסתמן רוב חברי סיעתו של אסף זמיר יחברו ליובל צלנר, המתמודד לראשות העירייה.

השניים מכחישים את הדיווחים כי זמיר יכהן כראש העיר בשנה בחמישית.

יחסי חולדאי וזמיר היו רעועים מאוד בעבר, אך כעת חולדאי זקוק לתמיכת דור הביניים תושבי תל אביב שזמיר מייצג בשל גילו, והוא יכול להגשים את חלום חייו ולהיבחר לתפקיד ראש העיר, גם אם ב-2027.

יצוין כי לפני כשבועיים עת דווח על הדיל לראשונה, חולדאי הכחיש את הדיווח.

בראיון לרדיו 103FM, אישר ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, כי הוא נפגש עם סגנו לשעבר, אסף זמיר, ובין השניים מתנהלים מגעים לריצה משותפת בבחירות המקומיות הקרובות. "הוא חזר לארץ, נפגשנו לקפה ידידותי", אמר חולדאי על ח"כ לשעבר אסף זמיר, שהתפטר לאחרונה מתפקידו כקונסול ישראל בניו יורק במחאה על החקיקה שמובילה ממשלת נתניהו והוסיף. "לא אהבתי שרץ נגדי, אבל זה לא שינה אותי ולא את אסף, יישרנו את ההדורים מזמן", אמר ראש העיר.

כשנשאל על ידי המגיש גדעון אוקו על האפשרות לריצה משותפת השיב חולדאי: "יש דיבורים, שום דבר עוד לא סוכם. נודיע כל דבר בזמנו".

בחירות מוניציפליות 2023 תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד