י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מתקפה חריפה

ח"כ מעוצמה: "היועמ"שית מהווה איום לקיומו של העם היהודי"

חה"כ צביקה פוגל התייחס בראיון לישראל כהן ויקי אדמקר בקול ברמה להתנהלות היועצת המשפטית לממשלה ותקף אותה בחריפות. לדבריו היא "חלק מאותו פורום שמהווה איום על קיומו של העם היהודי בארץ ישראל"

ח"כ מעוצמה: "היועמ"שית מהווה איום לקיומו של העם היהודי"
צביקה פוגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הוועדה לביטחון לאומי בכנסת, חה"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) תקף הבוקר (שני) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה וטען שהיא "איום קיומי".

פוגל אמר בריאיון לרדיו 'קול ברמה' שהיא "חלק מאותו פורום שמהווה איום על קיומו של העם היהודי בארץ ישראל, ואת זה אני אעשה הכול כדי למנוע".

פוגל הוסיף: "תרשה לי להיות רגע ציני – אתה זוכר משהו חיובי שאמרה לנו היועמ"שית? אני אומר בצורה לא כיפית – היא צריכה להבין שתפקידה הוא לייעץ ולהגיד לנו מה כן, ולא מה לא. כל מה שאני שומע ממנה מהיום שנבחרנו זה מה לא. עם הגישה הזו לא נצליח למשול ולהיות הריבון".

עוד אמר הח"כ: "באופן שלא משתמע לשתי פנים, כל זמן שהיועמ"שית תמשיך להתנהל כמו שהיא מתנהלת היום ולא מאפשרת לנו להיות הריבון, אז כשאין במדינת ישראל ריבון ומושל– זו סכנה לקיומו של העם היהודי במדינת ישראל. כן. אני אומר את הדברים בצורה מאוד ברורה".

על חקירתו בלהב 433 שהסתיימה לאחרונה אמר: "נחקרתי 6 ורבע שעות. על מה? על זה שאמרתי שמה שעשו היהודים בחווארה צריך לעשות הצבא וזו ההרתעה הכי טובה שאנחנו יכולים להשיג?".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד