י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לאור ריבוי הצרכים

מקלב: "תקציבי הרשות החרדית ליישוב עמנואל יוכפל פי שלוש"

סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב ביקר ביישוב עמנואל. במהלך הביקור נועד מקלב עם ראש המועצה, סייר בישוב, קבע מזוזה בגן הילדים החדש, וחנך כיכר חדשה בעיר

מקלב: "תקציבי הרשות החרדית ליישוב עמנואל יוכפל פי שלוש"
סגן השר אורי מקלב צילום: באדיבות המצלם

סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב הגיע הבוקר ליישוב עמנואל כשהוא מלווה בנציג דגל התורה במקום הרב אביר הר אבן,  מקלב נועד עם ראש המועצה אליהו גפני, ביקר בתלמוד התורה במקום קבע מזוזה בגני הילדים החדשים וחנך כיכר חדשה ביישוב.

עם הגיעו ליישוב קידמו את פניו שורה ארוכה של פקדי המועצה אשר הסבו לפגישה מקצועית יחד עם הדרג המקצועי של הרשות החרדית ומשרד התחבורה. ראש המועצה וחברי המועצה הציגו את הצרכים הכלכליים והתחבורתיים במקום.

ממלא מקום מנכ״ל העירייה הציג את העיר וצורכי המועצה, הפקדים שיבחו את סגן השר מקלב וציינו כי זו פעם ראשונה מזה שנים רבות שמגיעים שרים לביקור ביישוב בכדי לראות את הצרכים מקרוב. והודו לסגן השר על מבצע תגבור התחבורה הציבורית הגדול שהוביל בימי בין הזמנים ועבר בהצלחה כבירה.

מקלב הודיע כי לאור הביקוש הרב וריבוי הצרכים, הרשות החרדית תכפיל פי שלוש את התקציב הניתן ליישוב עמנואל וזאת במסגרת הקול קורא המתחדש בימים אלו, סגן השר אורי מקלב ביקש להודות ליו"ר ועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח״כ משה גפני שדואג לגיוס תקציבים אלו מול פקדי האוצר בוועדת הכספים כל העת.

בישיבת העבודה שהתקיימה לאחר מכן באולם מועצת היישוב סוכם כי יבחן מקצועית תקצוב מסוף תחבורה ציבורית ליישוב. כן סקרו את הפעילות הקיימת ביישוב מטעם הרשות החרדית במרכזים הקהילתיים ביישוב בהצלחה גדולה, ׳אנחנו רואים את הביקוש ומבינים את הצורך הגדול בכך׳ אמרו.

סגן השר אורי מקלב אמר כי היישוב מתפתח, רמת הנסועה עולה והצרכים הקהילתיים והתחבורתיים עולים כל זה כתוצאה מהתפתחות המקום, יש ערך מוסף גדול מאוד לתקציבים שהרשות החרדית מביאה ליישובים החרדים. אנחנו היום מורידים את מחירי התחבורה הציבורית, במחיר מוזל ממש יוכלו לנסוע בכל הארץ, זה דבר שיתן מענה גדול לציבור. מרגש לראות את התפתחות היישוב, עמנואל קרובה לליבנו ואנחנו פועלים ומסייעים לתושבים.

לאחר מכן יצאו חברי המשלחת הנכבדה לחנוך כיכר חדשה בעיר - 'כיכר דוד המלך' שנבנתה בהובלת סגן השר אורי מקלב בשנה האחרונה, ראש המועצה אליהו גפני ביקש להודות בטקס מול עשרות המשתתפים מתושבי העיר למקלב סגן השר לפיתוח חרדי שפועל למען תושבי היישוב במשך כל השנה 'אנחנו מרגישים שיש לנו אוזן קשבת בממשלה' אמר.

הרב אביר הר אבן, הדגיש את הצורך בתכנון מערכות הסעה המוניות בערים החרדיות. מקלב חתם את ביקורו ביישוב בביקור בתלמוד התורה 'יסודי התורה' וקבע מזוזה בגני הילדים החדשים במקום 'גני שערי עולם'. מקלב עבר בין כיתות הגן ועודד את ילדי הגן עם תחילת שנת הלימודים.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד