ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
המרצדס שקעה במים

טרגדיה בקהילה היהודית: בני זוג נספו ברכבם בשיטפונות הענק

טרגדיה בקהילה: זוג יהודים נספו במכוניתם בשיטפון ענק בליברפול - אנגליה. הזוג התגלה על ידי המשטרה בתוך מכונית מרצדס שחורה ששקעה במי השיטפון, ומותם נקבע לאחר שנלקחו לבית החולים. הבעל היה מוכר כבעלים של אחד הקייטרינגים הכשרים האחרונים בליברפול

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

זוג יהודים מליברפול - אנגליה נספה לאחר שמכוניתם שקעה בשיטפון באזור מוסלי היל בליברפול. איליין ופיליפ מרקו בשנות השבעים לחייהם התגלו על ידי המשטרה בתוך מכונית מרצדס קלאס 180 שחורה שנסעה לתוך אזור מוצף בקווינס דרייב.

הם נמצאו לכודים בתוך מכוניתם על ידי שירותי החירום ונלקחו לבית החולים שם נקבע מותם.

פיליפ היה מוכר כבעלים של אחד הקייטרינגים הכשרים האחרונים בליברפול, והפך למנהל של חברת מרקוס קייטרינג ב-1990.

ידיד המשפחה אמר לתקשורת המקומית כי "החדשות על מותם הטראגי של בני הזוג הותירו את הקהילה כולה, החברים והמשפחה הרוסים לחלוטין".

השניים היו מתפללים בית הכנסת חב"ד בליברפול. בית הכנסת פרסם בפייסבוק על האסון: "טרגדיה איומה עם פטירתם של חברינו היקרים, פיליפ ואיליין מרקו. השם ירפא את הלבבות הקרועים של ילדיהם ונכדיהם. הפסד עצום לקהילה שלנו".

המשטרה שפתחה בחקירת האירוע מסרה כי קיבלה דיווח על מצב קשה של שני אנשים באזור מוסלי היל בליברפול במוצאי שבת האחרון.

בהצהרה מסרה משטרת מרסיסייד - ליברפול: "המשטרה סייעה לשירותי הכבאות וההצלה של מרסיסייד בזירה במציאת גופות של גבר ואישה, שניהם נלקחו לבית חולים שם נקבע מותם".

התאונה אירעה בכביש שמוצף כמעט בכל פעם שיורד גשם. לא ידוע בדיוק מה גרם להצפה, אך תושבים שיערו כי ייתכן שמדובר בצינור ניקוז שהתפוצץ.

רבקה ווילסון, שנסעה לאורך הכביש כשהרכב שלה כמעט נכנס לשיטפונות, אמרה כי גובה המים היה כ-15 רגל. היא אמרה לתקשורת המקומית "פתאום זה נראה כמו מפל שיורד מהצד של הגשר. חשבתי שראיתי נורות אדומות מתחת למים וחשבתי שאולי מישהו נתקע. צלצלתי למשטרה ליתר ביטחון. המים פשוט הגיעו משום מקום והגשם היה כל כך חזק באותו לילה, זה היה מפחיד".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד