ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אפיקים גלויים וסמויים

משרד החוץ בתגובה להאשמות: "לא היו הדלפות"

שר החוץ אלי כהן מגיב הערב להאשמות כי הפרסום של הפגישה עם שרת החוץ הלובית היה טעות. "חבל שיריבים פוליטיים שלא קידמו שום הישג משמעותי, ממהרים להגיב מבלי לדעת את הפרטים ולהאשים בהדלפה שלא הייתה"

משרד החוץ בתגובה להאשמות: "לא היו הדלפות"
השר אלי כהן צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

לאחר פרסום הפגישה בין השר אלי כהן למקבילתו הלובית, התעוררה מהומה גדול בלוב שכללה הפגנות ושריפת דגלי ישראל שגרמה לשרת החוץ הלובית להימלט לטורקיה. האופוזיציה תקפה את "ההדלפות" והאשימה את משרד החוץ בחוסר אחריות.

הערב הגיב על הדברים שר החוץ אלי כהן: "משרד החוץ עובד באופן קבוע באפיקים גלויים וסמויים, ובמגוון דרכים חשאיות לחיזוק הקשרים של ישראל בעולם. ההישגים הרבים של המשרד בשנה האחרונה, ביניהם פתיחת שמי עומאן לטיסות, הסכם סחר עם איחוד האמירויות, 2 שגרירויות חדשות של מדינות מוסלמיות, 3 שגרירויות שיעברו לירושלים ועוד, לא היו מבשילים ללא פעולות הכנה דיסקרטיות והובלת מהלכים חשאיים בערוצים רבים".

השר תקף את האופוזיציה: "חבל שיריבים פוליטיים שלא קידמו שום הישג משמעותי, ממהרים להגיב מבלי לדעת את הפרטים ולהאשים בהדלפה שלא הייתה. המתקפות לא ירתיעו את משרד החוץ ועובדיו המצוינים מהמשך העבודה ללא לאות למען מדינת ישראל ולמען יצירת וחיזוק קשרים עם ידידינו הרבים בעולם, ובעולם הערבי בפרט".

אלי כהן לוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד