כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשף את האירוע שעבר

תיעוד: אחרי חתימת הסכם, בן כספית חזר לשדר עם ינון מגל

"עברתי הרפתקה בריאותית, בדיוק מול ביבי עם אותו רופא. זו חרפה שאין לי קוצב ואני סימסתי לעמית שגב, 'למה נתניהו קיבל קוצב ואני לא?' צריך לשאול מי שילם על הקוצב של נתניהו שלא נמצא בסל הבריאות". מדבריו של בן כספית במעמד קבלת הפנים 

תיעוד: אחרי חתימת הסכם, בן כספית חזר לשדר עם ינון מגל
ינון מגל ובן כספית במעמד החתימה (בתווך - אור צלקובניק) צילום: רדיו 103FM

ינון מגל פתח את השידור אתמול (שני) בשירת 'עורה כבודי' כשראה ששותפו לשידור - בן כספית שב לאולפן השידור. "בחיים לא התלהבו לקראתי ככה. ההתלהבות ממש אמיתית. החופש הגדול נגמר", אמר כספית, "היה כיף לא נורמלי. אין דברים כאלה, אני ממליץ לך גם לקחת חופשה. כמה זמן לא הייתי פה. חודש? חודשיים? זה היה ניקוז רעלים". 

בהמשך השלמת הפערים בין השדרנים הוותיקים כספית לא יכול היה שלא לפרגן למנכ"ל התחנה אור צלקובניק, לאחר שזה עתיד לסיים את תפקידו ברדיו לעבור ל'רשת 13'. "לא תסלח לחיים לוינסון על שגרם לך להתגעגע אליי? אולי אתה צריך אחד כמוהו", אמר כספית. 

כספית ביקש להתוודות על מצבו הרפואי, וסיפר: "עברתי הרפתקה בריאותית, בדיוק מול ביבי עם אותו רופא. זו חרפה שאין לי קוצב ואני סימסתי לעמית שגב, 'למה נתניהו קיבל קוצב ואני לא?' צריך לשאול מי שילם על הקוצב של נתניהו שלא נמצא בסל הבריאות". 

"עקבתי אחריך כשלא היית פה, ואני חושב שהמצב שלך החמיר. מה עם איזו מטפלת? מטפל? פסיכולוג? פסיכיאטר? משהו? כל בן אדם צריך לפרגן לעצמו בטיפול טוב", אמר מגל. "הייתי פעם בטיפול זוגי, אבל לא התחברתי. אני חושב שזה בזבוז זמן", ענה לו כספית. "גם אני עקבתי אחריך, ואני חרד לך. אני אומר למקורביי, ואני חושב שהסיפור שלך לא יגמר טוב. אתה שילוב של דודו טופז, אורי זוהר, ונגיעה של אייל גולן", אמר כספית.  

מגל לא נשאר אדיש לדבריו, ואמר: "אני גר בבבלי מי שישמע. אני נהנה מהחיים, נוסע בסקודה. נו באמת. אני מודע לחולשותיי יותר ממה שמנסים להזכיר לי אותם. בסוף הכול סבבה, המצב לא רע בסך הכול, אם מסתכלים בגלובלי, ברחב, המדינה במצב טוב - כלכלית, משילותית, בריאותית. רק נעלמת ואין רציחות, ואין פיגועים, הכול טוב". 

מעמד החתימה בתיווכו של אור צלקובניק.

לפני השידור חתמו השניים על הסכם בפני מנכ"ל התחנה היוצא אור צלקובניק, מייסד התוכנית: "חתמנו על הסכם ואמנה של רצון טוב שלא נוטשים ושלא מפריעים, שלא מקללים, לא שאני יודע מה זו קללה, כי אצלך מושג הקללה הוא קצת רחב יותר".

יצוין כי כספית ישדר עם מגל בימים שני, שלישי ורביעי, כאשר בימים ראשון וחמישי ישדר מגל עם חיים לוינסון.

ינון מגל בן כספית רדיו 103FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד