כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"חשש מנזקים בלתי הפיכים"

תסכול כבד בחסידות ברסלב מפרוש: "נכנס לסיפור בשביל מסע יח"צ פרטי"

בחסידות ברסלב באומן מותחים ביקורת חריפה על השר מאיר פרוש שמונה מטעם הממשלה לרכז את נסיעת החסידים לקראת ראש השנה. "מבחינתנו כל הסיפור של פרוש זה פיקציה", אומר בכיר באומן ל'בחדרי חרדים' ומוסיף: "פרוש נכנס לסיפור בשביל מסע יח"צ פרטי עבורו"

תסכול כבד בחסידות ברסלב מפרוש: "נכנס לסיפור בשביל מסע יח"צ פרטי"
השר מאיר פרוש צילום: Yonatan Sindel/Flash90

זעם רב באומן על השר מאיר פרוש, המרכז מטעם הממשלה את נסיעת חסידי ברסלב לראש השנה באומן. בשיחות עם חסידי ברסלב באומן עולות טענות לחשש כבד מפגיעה בנסיעה לקראת ראש השנה בטענה שהופך סיכומים רגישים למסעות יח"צ.

בכיר בחסידות ברסלב באומן אשר שוחח עם 'בחדרי חרדים' אמר: "מבחינתנו כל הסיפור של פרוש זה פיקציה, פרוש מעולם לא דיבר איתנו ולא נפגש אתנו, אנחנו דיברנו ונפגשנו עם כל מי שהוא נפגש כבר הרבה קודם וסיכמנו את כל מה שצריך לסכם".

לדבריו, "פרוש נכנס לסיפור בשביל מסע יח"צ פרטי בשבילו. מבחינתנו הוא לא רלוונטי לכלום, אנחנו מאד מקווים שהוא לא הזיק נזקים בלתי הפיכים בכל מסע היח"צ שלו כשהוא עושה רעש גדול מכל מיני סיכומים רגישים שמבחינתנו הם לא לפרסום בשום מצב אף פעם".

בכיר נוסף בחסידות ברסלב מאשים: "ההתערבות שלו ושכמותו גורמת למצב בו הקשרים השקטים שמתחת השולחן נהיים חלשים כי יש גורם מוסמך יותר שמנהל והוא נציג מדינת ישראל, הם בקלות מבטלים הסכמים ותיאומים שנקבעו מתוך הכרת השטח בניגוד אליו שאין לו שום חיבור למצב ולמציאות שמתחת לפני השטח".

נראה כי הדברים הקשים שמופנים לעבר השר פרוש יהפכו את "מבצע אומן" לאתגר גדול מאוד מבחינתו. קניית האמון מול מי שהוא אמור לפקח עליהם מטעם הממשלה היא מטרה עליונה וכעת עולה השאלה האם בצל הפגיעה באמון השר פרוש הוא האיש הנכון לנהל את המבצע.

מבצע אומן חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד