כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חולצה בשלום

דרמה לילית בבית שמש: מהומות סמוך ל'חיידר' שבו שהתה ראש העיר | תיעוד

הקיצוניים שזעמו על הגעת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך לסיור ב'חיידר' שהוקם ברמה ב' בעיר בית שמש, התקבצו סביב המבנה, הבעירו מדורות וגרמו נזקים קשים לרכבה שהושבת | בסיוע כוחות משטרה שהגיעו למקום, חולצה ראש העיר מיציאה אחורית | צפו בתיעוד מהמקום

דרמה לילית בבית שמש: מהומות סמוך ל'חיידר' שבו שהתה ראש העיר | תיעוד
רכבה של ראש העיר צילום: מיטב

עשרות חרדים קיצוניים התקבצו הלילה (בין שלישי לרביעי) סמוך ל'חיידר' שבו שהתה ראש העיר בית שמש עליזה בלוך ומנעו ממנה את היציאה מהמקום. רק לאחר כשעה ארוכה שבה ראש העירייה הייתה נצורה במבנה שבשכונת רמת בית שמש ב', היא חולצה ממנו בשלום דרך יציאה אחורית.

בזמן המהומה גרמו הקיצוניים נזק רב לרכבה של בלוך. בתיעודים מהמקום נראה הרכב נלקח ע"י שוטרים כשחלונותיו שבורים, ללא מראות צדדיות והגלגלים מפונצרים. המפגינים הציתו מדורות סמוך לתלמוד תורה וקראו קריאות גנאי לעבר ראש העיר.

לשכתה של ראש העירייה מסרה כי במהלך סיור שקיימה ד"ר בלוך לקראת חנוכת ת"ת של חסידות ויז'ניץ ברמה ב' בעיר, התגודדו כמה עשרות קיצוניים, קראו קריאות נגד ראש העיר ופגעו ברכבה. "לאחר זמן מה עזבה ראש העיר את המבנה דרך יציאה אחורית. יודגש כי המתפרעים נמנים על קבוצת סיקריקים קיצונית שאיננה מייצגת כלל את הרוב המכריע של תושבי העיר", הבהירו בלשכת ראש העיר.

"עיריית בית שמש בראשות ד"ר עליזה בלוך תמשיך לבנות ולפתח מבני חינוך בעיר, בכל השכונות ולכל הקהילות. לא ניתן לקומץ קיצונים להפר את שגרת העבודה ולהסיט את המיקוד מתנופת הפיתוח של בית שמש", הוסיפו.

המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג הגיב לתקיפתה של עליזה בלוך ואמר: "אני מגנה בחריפות כל אלימות ומכל סוג, זאת לא דרכנו.
אין מקומה של אלימות כלפי כל אדם ובטח לא נגד נבחר ציבור. בית שמש חשובה לכולנו וכחלק מזה אנו חייבים לדעת לחיות יחד ולכבד אחד את השני".

"המיוחדות של בית שמש היא הגיוון שלה ובע"ה אחרי הבחירות אעשה הכל כדי שנוכל לחיות חיים משותפים, חיי קהילה טובים וזאת מטרה משותפת של כולנו במעשים ולא בדיבורים", הוסיף גרינברג.

עליזה בלוך בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד