ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מבצע לשנה שלמה של סימילאק למהדרין

"סימילאק מתנה לשנה" - מבצע השנה של סימילאק למהדרין!

מבצע לשנה שלמה של סימילאק למהדרין



סימילאק למהדרין, תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל יוצא במבצע שתוכלו ליהנות ממנו שנה שלמה! מבצע "סימילאק מתנה לשנה" מעניק מדי יום זכייה בסימילאק לשנה במתנה לאחד המשתתפים. בנוסף מדי יום עשרה משתתפים נוספים יזכו בשובר מתנה לקבלת פחית 900 גרם של סימילאק למהדרין.

כדי להשתתף במבצע רוכשים שתי אריזות של סימילאק למהדרין או איזומיל באותה הקנייה ושומרים את הוכחת הקנייה, מתקשרים לטלפון 03-6060602 ועונים על שאלות בנושא תזונת תינוקות. בכל יום, המשתתף שענה נכון על השאלות בפרק הזמן המהיר ביותר יזכה בסימילאק למהדרין לשנה מתנה. המבצע יתקיים בין התאריכים כ' בחשוון עד י"ח בכסלו תשע"ה (13/11/14 עד 10/12/14).

24 זכיות ב"סימילאק מתנה לשנה" מחכות לכם ולתינוקכם, זו ההזדמנות שלכם להעניק לו את תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, בעל הרכב שהוכח מדעית כמקנה התפתחות דומה לזו של תינוק יונק ואשר אינו מכיל שמן דקל, ואולי גם אתם תוכלו להמשיך וליהנות משנה שהיא כולה מתנה.

באבוט, יצרנית סימילאק למהדרין, יוזמים מדי תקופה מבצע אטרקטיבי במיוחד לטובת הצרכנים ולטובת המצטרפים החדשים המעוניינים להתנסות בתחליף החלב ממנו ניזונים מיליוני תינוקות ברחבי העולם. בחברה בחרו להעניק הזדמנות חדשה מדי יום למשתתפים לזכות בפרס המשתלם - סימילאק למהדרין, תרכובת מזון לתינוקות, המסייעת לתינוק לגדול ולהתפתח בצורה מיטבית בזכות מאות מדענים ועשרות שנות מחקר ופיתוח העומדים מאחוריה.

יעל רבהון מנכ"לית אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין: "מהרגע בו את הופכת אמא לתינוק, או אמא לילד נוסף את נהנית מהמתנה הזו מדי יום, מדי רגע. במבצע "סימילאק מתנה לשנה" אנו שמחים להעניק לזוכים מתנה שתלווה אותם בכל יום ברגעים הקסומים של גידול ילדים.

מבצע מתנה לשנה מצטרף לשורה של פעילויות אותן יזמנו עבור צרכני סימילאק למהדרין תוך מטרה להגביר את המודעות לחשיבות תזונת תינוקות ולהעניק ערך מוסף ייחודי לקשר של נתינה ומסירות בין אמא לילד, ולרצון של כל אם להעניק לתינוקה את הטוב ביותר. "

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמית ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.





בריאות תינוקות תזונה מטרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד