כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פינוי בכוח עם רימוני הלם

אבנים ובקבוקי תבערה נזרקו לעבר שוטרים בתל אביב

מפגינים בתל אביב קראו הערב לעשיית צדק בחקירת מותו של רפאל בן ה-4 בתאונה בה הוא הופקר למוות. נרשמו עימותים בין מפגינים למשטרה. המפגינים בדרך מנחם בגין זרקו בקבוקי תבערה ואבנים לעבר שוטרים

אבנים ובקבוקי תבערה נזרקו לעבר שוטרים בתל אביב
שוטר שנפצע בראשו צילום: דוברות המשטרה

לאחר ההפגנות סוערות בשבוע שעבר נגד הפרקליטות, אימו של רפאל ז"ל בן ה-4 שנהרג בתאונה והופקר בה למוות קראה למפגינים: "אני פונה אליכם לנהל איתי יחד את המאבק על רפאל בדרכי שלום, אני באמת מבקשת לכבד את זה". הערב שבו המפגינים לת"א.

המפגינים בדרך מנחם בגין זרקו בקבוקי תבערה ואבנים לעבר שוטרים ועוברי אורח בזמן שהפגינו על מותו של ילד בן 4 מעדה האתיופית.
שוטר נפגע מאבן שזרקו המפגינים ואזרח נפגע מבקבוק תבערה. המשטרה מסרה כי "פורעי החוק בקפלן זרקו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר השוטרים. השוטרים שחשו בסכנה החלו בפינוי המפגינים תוך שימוש ברימוני הלם ופרשים".

שוטר אחד נפצע מזריקת אבן והוא פונה במצב קל לבי"ח לקבלת טיפול רפואי, במקביל אזרח נפגע ככל הנראה מזריקת הבקת"ב ע"י מפירי הסדר.

השוטר שנפצע בראשו: דוברות המשטרה

 

המשטרה מסרה כי היא ניסתה להידבר עם המפגינים במהלך זמן רב אולם המפגינים שעלו מאיילון, הציתו מדורות בצומת קפלן, תקפו שוטרים ואזרחים. המשטרה מפנה כעת את המפגינים באמצעות רימוני הלם ופרשים.

ממשטרת ישראל נמסר: "נאפשר את חופש המחאה באופן חוקי, אולם לא תתאפשר פגיעה או אלימות בשוטרים או אזרחים".

תאונת דרכים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד