כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"מזימת חבלה עצומה"

האיראנים טוענים: סיכלנו פעולה דרמטית של ישראל

לפי דיווח בכלי התקשורת באיראן, שירותי הביון הישראליים עומדים מאחורי המזימה שנועדה לפגוע ביכולת ההגנה של טהראן, אך "המזימה סוכלה"

האיראנים טוענים: סיכלנו פעולה דרמטית של ישראל
שריפה באיראן צילום: צילום מסך

משרד ההגנה של איראן הודיע היום (חמישי) כי הוא סיכל "מזימת חבלה עצומה" שכוונה נגד תעשיית הטילים, האוויר והחלל של הרפובליקה האיסלאמית. בהודעה, שהופצה בכלי התקשורת במדינה נאמר כי שירותי הביון הישראליים עומדים מאחורי המזימה, שנועדה לפגוע ביכולת ההגנה של טהראן. בכלי התקשורת דווח כי בקרוב יוסיפו פרטים לגבי אופי הפעולה.

מקור שצוטט בתקשורת האיראנית טען כי רשת של סוכנים העובדים ישירות מול המוסד ניסתה למכור רכיבים פגומים ולהכניסם אל תוך תעשיית הטילים המתקדמים של איראן.

שר הביטחון, יואב גלנט ביקר בחודש שעבר במדינה החולקת גבול עם איראן, אזרבייג'אן ואמר שם כי ישראל סיכלה ניסיונות רבים של טהראן להוציא עשרות פיגועים בשנים האחרונות. "בזכות מערכת הביטחון שלנו, בזכות שיתוף פעולה הדוק עם מדינות רבות, ובזכות ההבנה כי איראן היא איום עולמי - הכשלנו ניסיונות אלו", אמר גלנט. "בשנים האחרונות איראן מובילה קמפיין טרור חובק עולם הממוקד בישראלים ויהודים. מדובר בלמעלה מ-50 ניסיונות פיגוע בשנים האחרונות, חלקם הגדול כבר הגיעו לרמת בשלות גבוהה וסוכלו ברגע האחרון", הוא אמר.
איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד