כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הורדת חסמים

רמי לוי: "זו בשורה דרמטית בעולם הכשרות"

שר הדתות מיכאל מלכיאלי, מנכ"ל הרבנות יהודה כהן קיימו הבוקר סיור עומק במרלוג רמי לוי במודיעין, שם סיכמו על הורדת חסמים בירוקרטיים הקשורים בייבוא מוצרים לישראל

רמי לוי: "זו בשורה דרמטית בעולם הכשרות"
סיור ברמי לוי צילום: רבנות הראשית לישראל

בסיור עומק שקיימו הבוקר (ה') שר הדתות מיכאל מלכיאלי החבר גם בועדת השרים להורדת יוקר המחיה ומנכ"ל הרבנות יהודה כהן ב'מרלוג' רמי לוי במודיעין התרשמו מהיכולת האמיתית להילחם ביוקר המחיה במוצרי המזון. בסיור קיבלו סקירה מאיש העסקים רמי לוי שהסביר על פער המחירים הגדול במחיר לצרכן כאשר ישנו יבוא מקביל.

יצויין, יוקר המחיה בישראל מעיק על רוב מוחלט של ישראל כאשר ישנם מוצרים כמו בשר מעובד על מוצריו הרבים, אשר מעולם לא יובאו בכשרות לישראל מה שהעלה את המחירים לצרכן באופן דרמטי, עוד השתתפות בסיור רב העיר מודיעין הרב אליהו אלחרר ורב הרשת הרב מימון אביטן.


פגישה מיוחדת • רבנות הראשית לישראל

שר הדתות מלכיאלי: "כחבר בועדת שרים להורדת יוקר המחיה קיבלתי החלטה יחד עם ידידי מנכ"ל הרבנות להוריד כל חסם שאינו ענייני כאשר טובת אזרחי ישראל היא זו שתקבע ולא שום שיקול אחר. התרשמתי לראות את נחישתו של איש העסקים רמי לוי להרחיב את מאמציו בנושא חשוב זה בכל הכוח".

מנכ"ל הרבנות יהודה כהן: "מה שהחל ביבוא חלב ימשיך הלאה בע"ה במוצרים רבים וזו ההנחייה במחלקת היבוא ברבנות, הכשרות איננה בעיה. לאחר אישורו של שר האוצר לאפשר את פתיחת השוק ליבוא - הרבנות נותנת את חלקה באופן מהיר ויעיל".

איש העסקים רמי לוי: "לאחר היבוא של החלב בקרוב נתרחב בע"ה לעוד ועוד מוצרים מה שיקל על כל אזרחי המדינה. המאבק ביוקר המחיה זהו ערך עליון. אני רוצה לברך את השר מלכיאלי ומנכ"ל הרבנות ששותפים איתנו בהורדת החסמים וכיום תוך שעות ספורות מתקבל האישור לייבא מבחינת הכשרות. זו בשורה דרמטית".

רמי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד