כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
פולשים על ארבע

רוסיה דורשת מנורווגיה 4.4 מיליון דולר לאחר שאיילים חצו את הגבול

רוסיה דורשת מנורווגיה לשלם עד 4.4 מיליון דולר לאחר ש-42 איילים חצו את הגבול בין המדינות. עד כה השנה, 42 איילים נורבגיים חצו את הגבול ורעו בפארק לאומי בצד הרוסי. לאחר מגע עם השלטונות הרוסיים, 40 מהם הוחזרו לנורבגיה, והשניים האחרונים צפויים לבוא בעקבותיהם

רוסיה דורשת מנורווגיה 4.4 מיליון דולר לאחר שאיילים חצו את הגבול
איילים צילום: Pixabay

רוסיה דרשה מנורבגיה לשלם עד 4.4 מיליון דולר לכיסוי נזקים, לאחר שעשרות איילים חצו את הגבול ולעסו דשא באחד הפארקים הלאומיים שלה, כך אמרו גורמים רשמיים.

לפחות 42 מבעלי החיים עברו דרך גדר רעועה לצד הרוסי בו יש שמורת טבע, כך אמר מנהל משרד החקלאות הנורבגי בהצהרה.

פקידים רוסים שלחו לשכנים הנורווגים חשבון עבור הנזק לגדרות, עם הערכות שנעות בין 4,700 דולר לסכום מדהים של 4.4 מיליון דולר, כך אמר מנהל משרד החקלאות הנורבגי.

האיילים חצו את הגבול במשך מספר הימים, ובילו במרעה על אדמת רוסיה. משרד החקלאות הנורווגי פרסם, כי "חל איסור מוחלט על איילים לחצות את הגבול לרוסיה. משרד החקלאות משדרג כעת את גדר הגבול כדי למנוע מעבר גבול בלתי חוקי". עד כה השנה, 42 איילים נורבגיים חצו את הגבול ורעו בפארק לאומי בצד הרוסי. לאחר מגע עם השלטונות הרוסיים, 40 מהם הוחזרו לנורבגיה, והשניים האחרונים צפויים לבוא בעקבותיהם.

נורבגיה הזהירה את תושביה, שחלקם רועים איילים באזור הצפוני, למנוע מבעלי חיים לחצות את הגבול בזמן שיחסיה עם רוסיה מתוחים. "אסור בתכלית האיסור לחצות את הגבול לרוסיה, גם לאיילים", אמר מנהל משרד החקלאות הנורבגי בהצהרה.

מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד