כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
טס בצורה לא יציבה

אסון: טייס ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק בניו ג'רזי

טייס מסוק ישראלי נהרג לאחר שהתרסק ביום חמישי אחר הצהריים בדרום ברונסוויק, ניו ג'רזי. עדי ראיה דיווחו שראו את המסוק טס בצורה לא יציבה לפני שהוא צנח אל הקרקע. הטייס, שהיה האדם היחיד על הסיפון, נהרג למרות מאמצי החילוץ

אסון: טייס ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק בניו ג'רזי
המסוק מבצבץ במים צילום: South Brunswick Police Department

טייס מסוק ישראלי נהרג לאחר שמסוק בו טס התרסק לפתע לתוך תעלה בניו ג'רזי ביום חמישי אחר הצהריים. ארגון 'מתעסקים' סייע בטיפול בגופת הטייס ושמר על כבוד המת.

המסוק החד-מנועי רובינסון R22 התרסק לאחר שעזב את נמל התעופה של פרינסטון בסביבות השעה 15:25 שעון מקומי, כך לפי המשטרה המקומית ומנהל התעופה הפדרלי. הטייס, שהיה האדם היחיד על הסיפון, נהרג למרות מאמצי החילוץ.

"הטייס סבל מפציעות מסיביות ומאמצי הצלת חיים לא היו אפשריים", אמר ריאן ג'ים ריאן, סגן מפקד משטרת דרום ברונסוויק, לכתבים ביום חמישי בערב במסיבת עיתונאים ליד אתר ההתרסקות, לא דווח על נפגעים בשטח, כך נמסר מהמשטרה.

המסוק נמצא בזירה שקוע בכ-3 מטרים של מים. המחלצים משכו את הטייס מהמים אל החוף אך הוא נפטר מפצעיו.

עדי ראיה דיווחו שראו את המסוק טס בצורה לא יציבה לפני שהוא צנח לכיוון הקרקע.

"הזנב בצבץ מהמים, אבל המסוק הייתה מתחת למים, והם הצליחו לדחוף אותו לאחור ולהרים אותו מעט ולהגיע לטייס. הם הצליחו לשחרר אותו ולהעלות אותו למעלה על החוף, ולמרבה הצער, הפציעות שלו היו כה קשות שהוא לא שרד את ההתרסקות", אמר מפקד המשטרה ג'ין ריקל.

 

ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד