כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
שקרן וגזען

לניאו נאצי יש שלוש אצבעות פחות, עכשיו התברר מי כרת לו אותן

איש ימין קיצוני בגרמניה טען כי שמאלנים קיצונים רעולי פנים תקפו אותו בפארק בעיר קמניץ וחתכו לו אצבעות. עם זאת, כעת מתברר כי חבריו קטעו את שלוש אצבעותיו. הניאו נאצי נחקר כעת בגין זיוף פשע

לניאו נאצי יש שלוש אצבעות פחות, עכשיו התברר מי כרת לו אותן
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אלכסנדר וו. ניאו נאצי מוכר טען באמצע אוגוסט כי חבורת שמאל קיצוני הם שאחראים על כריתת שלוש מאצבעותיו עם מאצ'טה, וכי הדבר נעשה בפארק בעיר קמניץ שבמזרח גרמניה. המשטרה סרקה אז את האזור בחיפוש אחרי האצבעות החסרות ואחרי השמאלנים הקיצוניים שאחראים לכאורה למעשה המחריד.

בסוף השבוע התברר כי הנאצי גם שקרן וגם גזען, מדובר היה בתלונת שווא ובנסיון לטפול אשמה על ארגוני שמאל, וכי מי שאחראי לכריתת האצבעות הם חבריו של המתלונן.

האירוע התרחש באמצע אוגוסט, ובשבוע שעבר נערך חיפוש יסודי בדירותיהם של שני החברים, שם נמצאו האצבעות החסרות במיכל זכוכית חום. לפי דיווח של ה "בילד", הכלי ששימש להפרדת האצבעות מהניאו נאצי נמצא במקום.

השפיגל הגרמני מדווח, כי הניאו נאצי בן ה-29 נחקר כעת בגין זיוף פשע. על פי הדיווחים, חשוד באמצע שנות ה-30 לחייו אחראי לכריתת האצבעות.

דוברת הפרקליטות בקמניץ הודיעה כי הקשר המדויק בין השניים אינו ברור. "כרגע לא ניתן היה למסור מידע נוסף, במיוחד על המניע לפשע". החוקרים מאשימים את החשוד השני בחבלה חמורה.

אלכסנדר וו., שכבר יש לו עבר פלילי, מגיע במקור מנורדריין-וסטפאליה, והוא היה בעבר פעיל בזירת הימין הקיצוני בדורטמונד. ב-2016 נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי, בין היתר בגין חבלה, גניבה, החזקת נשק והצתה.

 

גרמניה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד