י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
40% כוויות

שלושה ילדים חרדים נכוו ממים רותחים בביתם

צוותי רפואה העניקו סיוע לפעוט כבן שנה ולשני ילדים בני 4 ו-6 שנכוו ממים רותחים בביתם בשכונת נחלאות בירושלים. שלושתם פונו באמבולנסים למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים

שלושה ילדים חרדים נכוו ממים רותחים בביתם
אילוסטרציה צילום: unsplash

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוט כבן שנה ולשני ילדים בני 4 ו-6 שנכוו ממים רותחים בביתם בשכונת נחלאות בירושלים.

ד"ר אדם באלין רופא מתנדב ושלום אביטן חובש מתנדב באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נמסר לנו כי מיחם מים רותחים נשפך עליהם במטבח ביתם. הענקנו להם סיוע ראשוני ולאחר מכן שלושתם פונו באמבולנסים למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. תינוק כבן שנה נפצע באורח בינוני ושני ילדים נפצעו באורח קל".

ממד"א נמסר כי בשעה 21:07 התקבל דיווח על מים רותחים שנשפכו ממיחם, בבית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם, 3 ילדים עם כוויות, בהם: תינוק כבן שנה במצב בינוני עם כ- 40% כוויות בדרגה ב' בבטן וברגליים, ושני ילדים בני 4 ו- 6 במצב קל, עם כ- 10% כוויות.

הורים נקראו לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות וממליצים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה אליו. כמו כן חשוב לדאוג שגם לכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי לא תהיה גישה לילדים או פעוטות.

איחוד הצלה כוויה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד