כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מלחמה מתוקשרת

לאחר שהיזם הציע למכור את מניותיו - כעת מגיעה פניה למשקיעה

במכתב ששלח עו"ד ליאור להב הוא דורש מהראל להגיד ליזם דובי פרנסס ולגרופ 11 להפסיק לפעול בניגוד לטובת עמיתיה, או למשוך את השקעתה בקרנותיו

לאחר שהיזם הציע למכור את מניותיו - כעת מגיעה פניה למשקיעה
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שהיזם דובי פרנסיס הודיע כי מציע את מניותיו בקרן 'פאפאיה' למכירה בהנחה של 90%, זאת כחלק ממלחמה מתוקשרת שהוא מנהל עם המנכ"לית עינת גז, כעת מגיע מכתב שקורא להראל חברה לביטוח שמחזיקה בחלק ממניות 'גרופ 11', המשקיעה ב'פאפאיה' וקוראת לה שלא לבצע אף מהלך, כך מדווח 'דה מרקר'.

במכתב מסוף השבוע האחרון כותב עורך הדין ליאור להב להראל חברה לביטוח "בנסיבות אלו, ומחשש כי גרופ 11 תמשיך לפעול באופן לא רציונלי, ותפגע אגב כך בכספי משקיעיה, בכללם הראל, מתבקשת הראל להודיע באורח מיידי לגרופ 11 כי היא מבקשת להימנע מנקיטת מהלכים המנוגדים לטובת עמיתיה ולחלופין למשוך את כספי ההשקעה שלה בקרן זו, וכי היא בוחנת אילו צעדים בדעתה לנקוט בשל הנזק הצפוי לחוסכים מן המהלך של גרופ 11", כותב להב.

עוד הוסיף "מצב עניינים זה הוא בלתי נסבל, ועולה לכאורה כדי הפרת התחייבויות גרופ 11 למשקיעיה, שהרי ודאי לא צפו אלו, וממילא לא הסכימו לכך, כי גרופ 11 תעשה בכספי המשקיעים שלה שימוש כוחני לניגוח פוליטי של מי שעמדותיו אינן עולות בקנה אחד עם עמדות גרופ 11, או מנהלה מר פרנסס", כותב להב.

מהראל נמסר ל'דה מרקר' כי "המכתב של עו"ד להב טרם הומצא להראל, וכמובן שהיא תגיב לו לאחר שיומצא לה. בכל מקרה, יודגש כי הראל פועלת ותפעל בהתאם לדין ולטובת עמיתיה".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד