ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
התגלה לאחר הכיבוי

בן 40 נספה בשריפה ביחידת דיור

לאחר כיבוי דליקה שפרצה ביחידת דיור בשטח חקלאי בהרצליה התגלתה גופתו של כבן 40. היא נלקחה למכון הפתולוגי באבו כביר והמשטרה פתחה בחקירה

בן 40 נספה בשריפה ביחידת דיור
השריפה במשתלה בהרצליה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשריפה שפרצה ביחידת דיור - קראוון בשטח חקלאי בהרצליה נספה צעיר כבן 40 שגופתו התגלתה לאחר כיבוי הדליקה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על שריפה בקראוון בשטח חקלאי בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

שריפה בקראוון בשטח חקלאי בהרצליה - צילום: תיעוד מבצעי מד\"א

חובש בכיר במד"א יששכר ויס ופארמדיק מד"א עידן שינה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו להבות ועשן שיוצאים מקראוון בשטח החקלאי, לא ניתן היה להתקרב והמתנו לסיום פעולות הכיבוי, מהקראוון חולץ גבר כבן 40 ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

ניידת זק"א בזירה. צילום: דוברות זק"א תל אביב.

ערן קוזחי, מתנדב זק"א ת"א מסר: "לפני זמן קצר הוזעקתי ע"י מוקד זק"א ת"א לזירה קשה בהרצליה בעקבות דיווח על אדם אשר נספה בשריפה, כוחות כב"א שפועלים במקום דיווחו לנו כי במהלך פעולות הכיבוי איתרו גבר כבן 40 אשר נספה בשריפה ועדיין לכוד, מדובר בזירה קשה מאוד לטיפול עקב אופי האירוע ותנאי השטח. יצוין כי עדיין השריפה פעילה ועשן כבד במקום, בסיוע מתנדבי זק"א ת"א נוספים אנחנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ שפועלים במקום".

מהמשטרה נמסר: "פרצה שריפה במשתלה בפארק הרצליה. ביחידת דיור במקום אשר עלתה באש נמצאה גופת גבר המתגורר במקום. עם קבלת הדיווח הגיעו למקום כוחות הצלה, כב"א, משטרה וזיהוי פלילי ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. הגופה תועבר למכון הפתולוגי והחקירה נמשכת".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד