כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חותרים לניצחון בכל בכוח

ארה"ב תספק לאוקראינה טילים נגד שריון המכילים אורניום

וושינגטון תעביר לאוקראינה טילים עם אורניום. הצבא האוקראיני ממשיך בהתקפותיו באמצעות מסוקים וכלי טיס לעבר העיר מליטופול. אוקראינה מסוגלת לפגוע במטרות ברוסיה עד למרחק של 1,500 קילומטרים

ארה"ב תספק לאוקראינה טילים נגד שריון המכילים אורניום
מערכת טילים אוקראינית צילום: משרד ההגנה האוקראיני

גורמים אמריקאים אמרו כי ארה"ב תספק לאוקראינה טילים נגד שריון המכילים אורניום,  גורמים אמריקנים הסבירו כי אוקראינה תתחיל לקבל תחמושת נגד שריון בשבועות הקרובים, כאשר משלוח ראשון של טנקים אמריקאים יתחילו להגיע בקרוב לצבא האוקראיני.

כלי תקשורת באוקראינה דיווחו כי ניתן להשתמש בטילים הללו בטנקים האמריקאים, והם נחשבים לשריון קטלני ביותר, מכיוון שהם מסוגלים להרוס ולחדור לשריון.

בתוך כך הצבא האוקראיני ממשיך בהתקפותיו באמצעות מסוקים וכלי טיס לעבר העיר מליטופול ממספר צירים בחזית הדרומית בזפורוז'יה. ראש המודיעין הצבאי האוקראיני, קירילו בודאנוב, אמר כי "המלחמה חייבת לעבור לשטחה של המדינה התוקפת".

גם ראש המועצה לביטחון לאומי של אוקראינה, אולקסי דנילוב, אישר כי אוקראינה מסוגלת לפגוע במטרות ברוסיה עד למרחק של 1,500 קילומטרים.

על רקע הדיווחים הללו, משרד ההגנה הרוסי הודיע ​​כי הגיב למתקפה אוקראינית שתקפו אתמול את גשר קרים. זוהי התקיפה האוקראינית השלישית בגשר קרים השנה.

הרשויות הרוסיות הודיעו כי התנועה בגשר קרים חזרה לשגרה לאחר שהופסקה זמנית עקב ניסיון התקיפה האוקראיני. משרד ההגנה הרוסי דיווח גם על סיכול ניסיון תקיפה אוקראינית עם שני מל"טים על מחוז בלגורוד בתוך רוסיה.

הרשויות במחוז קורסק הרוסי, הגובל באוקראינה, הודיעו כי אישה נפצעה כתוצאה מהפצצה אוקראינית של כפר במחוז. מושל המחוז  כתב בחשבון הטלגרם שלו כי כוחות אוקראינים תקפו את העיירה 3 פעמים אתמול.

מלחמת אוקראינה רוסיה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד