ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חוטי החשמל נחתכו

ונדליזם אנטישמי: הבניין החדש של בית חב"ד הושחת

אלמוני פגע בשבוע שעבר בחוטי החשמל של בית חב"ד במיאמי, חתך חוטים באופן שיטתי בכל מקום שניתן היה למצוא אותם, קרע את קופסאות החשמל וגרם נזקים של מאות אלפי דולרים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חוטי החשמל של בית חב"ד בקנדל מיאמי בפלורידה ארה"ב הושחת, אדם אלמוני חתך חוטים באופן שיטתי בכל מקום שניתן היה למצוא אותם, קרע את קופסאות החשמל וגרם נזקים של מאות אלפי דולרים. הרב הרליג גילה את ההשחתה בבוקר יום שלישי האחרון.

הרב יוסף הרליג מקנדל במיאמי, אמר כי הבנייה תימשך עד השלמת בית הכנסת החדש. "ונדליזם או לא, הבנייה תימשך".

הרב כתב: "אנחנו מגיעים אליכם בלב כבד, לנוכח תקרית מעוררת רחמים שזעזעה את משפחתנו האהובה", כתב הרב הרליג, "ונדל פרץ למבנה החדש שנבנה וחתך את כל החוטין החשמליים. המשימה שלנו תמיד הייתה ברורה - ליצור מקום בטוח לקהילת הצרכים המיוחדים שלנו, מקום שבו ידידות אינה יודעת גבולות ומטפחים חלומות".

לדברי הרב הרליג, האיש פגע בשבוע שעבר בחשמל, חתך חוטים באופן שיטתי בכל מקום שניתן למצוא אותם, קרע את קופסאות החשמל וגרם נזקים של מאות אלפי דולרים.

"ההשפעה המיידית של המעשה חסר ההיגיון הזה היא שהקמפוס שלנו, החיוני לשיפור הנגישות והתמיכה בחברים עם צרכים מיוחדים, נעצר כשאנחנו צריכים לחבר מחדש את כל הקמפוס לחשמל", הסביר. המקום מקיים עשרות תכניות ל-300 משפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

הרב הרליג אמר כי זה לא יעצור את הבנייה. "אבל זה לא יעצור את הקמפוס שלנו, וגם לא את המסירות והמחויבות שלנו למשפחות, יש כל כך הרבה אהבה בעולמנו, אנו מאמינים בכוחה של קהילה, בחוזקה של חברות ובחמלה חסרת גבולות של אלה שאכפת להם. יחד נוכל להתעלות מעל המצוקה הזו", אמר.

חב"ד אנטישמיות אנטישמיות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד