י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

הפוסק הגאון רבי עמרם פריד לראשי ש"ס פומבדיתא: "תיתי לכם על הזכות הגדולה בדבר זה"

מהדורת הש"ס הזוכה לברכתם ועידודם הנלהב של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות כובשת את בתי המדרשות ברחבי העולם היהודי | הייחודיות בהופעת הביאור על צורת הדף לראשונה מהווה בשורה של ממש לצורבים ולבעלי בתים

הפוסק הגאון רבי עמרם פריד לראשי ש"ס פומבדיתא: "תיתי לכם על הזכות הגדולה בדבר זה"
רבי עמרם פריד וראשי המכון בראשות פטרון הש"ס צילום: באדיבות המצלם

מאות בתי אב בישראל כבר התחדשו עם מהדורת הש"ס המבואר 'פומבדיתא' מאירת העיניים שיצאה לאור עולם והפכה לשיחת היום בעולם התורה. המהדורה החדשה מביאה בשורה של ממש לקהל הלומדים מכל החוגים והעדות עם ביאור צמוד המנוסח באופן מאיר עיניים וברור על צורת הדף ממש.

בהסכמה נלהבת שכתב הפוסק הגאון רבי עמרם פריד שליט"א, לאחר שעלו ובאו למעונו ראשי המכון בראשות פטרון הש"ס הנגיד רבי רונן גנון הי"ו, כתב הגאון שליט"א על "ראיתי מגיליונות ש"ס פומבדיתא עם ביאור התלמוד אשר נכתב בשפה ברורה ונעימה השווה לכל נפש".

הגאון שליט"א מונה בדבריו את אמרות חז"ל בדבר חשיבות עמל התורה והוסיף כי "מטרת גמרא זו אינה להחליף את העמל והיגיעה לא רק כשיש צורך להבין גמרא שמתקשים בה יסתכלו בגמרא זו" וסיים בברכה: "יהי רצון שיזכו להוציא עוד ספרים רבים לתועלת הכלל ותיתי לה להרב רונן גנון על זכותו הגדולה בדבר הזה".

יצוין כי הש"ס המהודר זכה להמלצותיהם וברכותיהם של גדולי וצדיקי הדור אשר נחשפו מקרוב להשקעה האדירה שהושקעו בין כרכי הש"ס, למען ייהנה עולם התורה מתורה נאה בכלי מפואר. בין גדולי הדור אשר נתנו את המלצותיהם לש"ס המהודר ניתן למנות את זקן האדמו"רים כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א, הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, הפוסק הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א וכן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצ"ל.

מהדורת ש"ס פומבדיתא מנגישה ללומד ביאור בהיר, דבר דבור על אופניו, על צורת הדף ממש ללא תוספת כרכים וצורך בדפדוף עמודים ומכניסה לבית אור חדש של הבנת התורה וידיעתה וכפי שהרחיבו בדברים גדולי הדור בדברי ההסכמה והברכה שהאצילו על אברכי המכון והעומד בראשם על מלאכת הקודש.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד