כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מורדם ומונשם

פעוט חרדי במצב קשה לאחר שנשכח ברכב

צוותי רפואה העניקו סיוע ראשוני לפעוט בן שנתיים וחצי שנמצא במצב קשה ברכב ברחוב חזון אי"ש בנתיבות. הילד שהה ברכב זמן ממושך ובעקבות כך איבד את הכרתו

פעוט חרדי במצב קשה לאחר שנשכח ברכב
זירת האירוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוט בן שנתיים וחצי במצב קשה לאחר שנשכח זמן ממושך ברכב ברחוב חזון אי"ש בנתיבות.

ניסים בוסו ואלחנן עזרא חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי בני משפחתו הילד שהה ברכב זמן ממושך ובעקבות כך איבד את הכרתו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה (מתן חמצן וקירור גופו) ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה במצב קשה ויציב".

ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה פעוט כבן שנתיים במצב קשה, עם סימני מכת חום, כשהוא מורדם ומונשם.

סגן מנהל מרחב נגב במד"א פראמדיק ברק ויטנברג וחובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב ובבניין סמוך היה התינוק כבן שנתיים וארבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם דופק ונושם, עם מכת חום קשה מאוד. מיד התחלנו לקרר את חום גופו ומתן סיוע נשימתי ולאחר שהצלחנו להוריד את חום גופו העלינו לניידת טיפול נמרץ שקוררה ופינינו אותו לבית החולים תוך שאנחנו נלחמים על חייו כשמצבו קשה והוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא היה ברכב מספר שעות ונמצא על ידי בני המשפחה".

באיחוד הצלה שבים וקוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לפקוח עין ברכבים חונים בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק באם לא נשכחו בהם ילדים או פעוטות.

מצב חירום איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד