א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
גוזרים עשירות

סגולה לפרנסה בשפע: סכין מכסף עם חריטה אישית!

לקראת השנה החדשה, גזרו על עצמכם עשירות, פתחו את שערי הפרנסה! • אל תוותרו על הסכין המיוחדת מידיו של הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א • על הסכין חרוטה הקדשה אישית מהרב שליט"א, וחתימת ידו • להכרתת קשיי הפרנסה ולפתיחת שערי הצלחה וסייעתא דשמיא

סגולה לפרנסה בשפע: סכין מכסף עם חריטה אישית!
הגר"ש גלאי עם סכין הכסף צילום: קופת העיר

חודש אלול כבר כאן. עוד רגע ראש שנה. שוב עברה לה שנה, שנה של טוב, של שפע, של ברכה? או שנה של קשיים בפרנסה? של משכורת לא מספקת, של עבודה קשה מדי?

קשיי הפרנסה מהעבר יכולים להיעלם ברגע, ההצלחה יכולה להאיר פנים בשנה הקרובה, בסייעתא דשמיא. כל מה שצריך זה רק לפתוח את שערי הפרנסה בשמים, והשפע כבר יזרום בלי הפסקה בכל השנה הקרובה.
מנהג ישראל תורה, נהגו במשך הדורות לקנות סכין חדשה בתחילת השנה החדשה בסוף 'החות"ך חיים לכל חי", שנסוב על הפרנסה שהיא חיי האדם.

לחצו כאן כדי לתמוך במשפחה ולזכות בסכין המסוגלת מידיו של עמוד התפילה>>

סודות נשגבים וכבירים טמונים בסגולה המיוחדת הזאת, וביתר שאת כשהיא משולבת במצוות צדקה טהורה ונשגבה של החזקת משפחות עניים בתמיכה כספית שמסייעת להם להאכיל את ילדיהם ולהבישם בבגדים מכובדים, המינימום הבסיסי וההכרחי ביותר.

על כן הורה הגאון הצדיק, עמוד התפילה בדורנו, רבי שמעון גלאי שליט"א, לייסד קרן מיוחדת של תמיכה במשפחות על ידי 'קופת העיר', וכל התורם סכום העולה כדי התמיכה החודשית שמעניקה 'קופת העיר' למשפחה נזקקת ממוצעת, יזכה לקבל מידיו הקדושות של הרב שליט"א סכן מחוטבת מכסף, ועליה חרוטה הקדשה אישית בחתימת ידו של הרב שליט"א.

בהקדשה האישית מברך מרן הגר"ש את התורמים כהאי לישנא: "לתורמי קופת העיר ברכה לפרנסה בשפע בשנת תשפ"ד ורוב נחת בעזה"י- שמעון גלאי".

בשנה שעברה, מאות תורמים קיבלו את הסכין המיוחדת מידיו של הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א. על הסכין חרוטה הקדשה אישית מהרב שליט"א, וחתימת ידו להכרתת קשיי הפרנסה ולפתיחת שערי הצלחה וסייעתא דשמיא

נצלו את ההזדמנות המיוחדת, והעניקו תרומה כספית להחזקת משפחה נזקקת במשך חודש, צעד שבפני עצמו כבר קורע את רוע הגזירה ומבטיח לכם שנה טובה ומתוקה.

בנוסף, תזכו לקבל את הסכין המסוגלת אישית מידיו הקדושות של עמוד התפילה, ותזכו להתברך על ידו, בקול רועד ומלא תחנונים לפני היושב במרומים, שאכן יפרוש סוכת שלומו עליכם בזכות מצוות הצדקה, וישפיע עליכם פרנסה ברווח גדול, חיים שלווים ומאושרים, ונחת מכל יוצאי חלציכם, לדורי דורות בסייעתא דשמיא.

לחצו כאן כדי לתמוך במשפחה ולזכות בסכין המסוגלת מידיו של עמוד התפילה>>


קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד