ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
מלא בספקולציות

הנשיא זלנסקי מחליף את שר ההגנה של אוקראינה

הנשיא זלנסקי אמר שהוא יחליף את שר ההגנה של אוקראינה.גורלו של שר ההגנה, אולקסי רזניקוב, היה עם מלא ספקולציות באוקראינה. זו הטלטלה הגדולה ביותר בממשלת אוקראינה מאז הפלישה של רוסיה

הנשיא זלנסקי מחליף את שר ההגנה של אוקראינה
הנשיא זלנסקי ושר ההגנה רזניקוב צילום: צבא אוקראינה

הנשיא וולודימיר זלנסקי אמר אתמול כי הוא מחליף את שר ההגנה שלו, זוהי הטלטלה הגדולה ביותר במאמץ המלחמתי של אוקראינה מאז הפלישה של רוסיה בפברואר אשתקד.

גורלו של שר ההגנה, אולקסי רזניקוב, היה נושא מדובר עם הרבה ספקולציות באוקראינה, כאשר התגלו מעילות כספיות במשרד ההגנה והממשלה פתחה בחקירות על שחיתות.

זלנסקי אמר בהצהרה כי מר רזניקוב, שלא היה מעורב באופן אישי בחקירות בנוגע לטיפול שגוי בחוזים צבאיים, יוחלף על ידי רוסטם אומרוב, יו"ר קרן הרכוש הממלכתי של אוקראינה. זלנסקי אמר שהוא מצפה שהפרלמנט של אוקראינה, שחייב לאשר את השינוי, יחתום על בקשתו.

"אולקסי רזניקוב עבר יותר מ-550 ימים של מלחמה בקנה מידה מלא", אמר זלנסקי בהצהרה שהודיעה על החלטתו ביום ראשון בלילה. "אני מאמין שהמשרד זקוק לגישות חדשות ולפורמטים אחרים של אינטראקציה עם הצבא והחברה בכללותה".

רזניקוב, היה הפנים של אוקראינה על הבמה העולמית. הוא היה בין קומץ בכירי ביטחון של זלנסקי שנותרו בקייב, הבירה, כשהיא הייתה מוקפת חלקית בכוחות רוסים לאחר תחילת הפלישה.

 

ולודימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד