כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
היום השני לביקור המדיני

נתניהו הודה לראש ממשלת יוון על הסיוע בסיכול פיגוע איראני נגד ישראלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בקפריסין עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס בארמון הנשיאות בקפריסין. מלשכת נתניהו נמסר אחרי הפגישה כי: "ראש הממשלה הודה לראש ממשלת יוון על כך ששירותי הביטחון של יוון סייעו בסיכול ניסיון פיגוע איראני נגד ישראלים בשטחה"

נתניהו הודה לראש ממשלת יוון על הסיוע בסיכול פיגוע איראני נגד ישראלים
ראש הממשלה נתניהו עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס בארמון הנשיאות בניקוסיה, קפריסין. תחילה התקיימה פגישה בארבע עיניים ולאחריה פגישה מורחבת.

בפגישה, ראש הממשלה נתניהו ציין את הקשר העמוק בין ישראל ליוון, שהתרחב בתחומים רבים בשנים האחרונות, ובפרט בהתמודדות עם משבר האקלים, בו ישראל סייעה במלחמה בשריפות הענק שהתחוללו ביוון בחודש יולי. רה״מ הדגיש כי שתי המדינות חייבות לחזק את שיתוף הפעולה בתחום זה.

בפגישה דנו הצדדים בין היתר על שיתופי פעולה בתחומי ביטחון, בינה מלאכותית, אנרגיה ומזון.

בנוסף, העלה ראש הממשלה נתניהו בפגישה את הפוטנציאל בהרחבת הסכמי אברהם, מה שיאפשר חיבור אנרגטי ותשתיתי בין אסיה-חצי האי ערב-ישראל-קפריסין-יוון ואירופה.

מלשכת נתניהו נמסר כי, "ראש הממשלה הודה לראש ממשלת יוון על כך ששירותי הביטחון של יוון סייעו בסיכול ניסיון פיגוע איראני נגד ישראלים בשטחה, והדגיש את החשיבות של פעולה משותפת נגד התוקפנות של איראן".

יוון קפריסין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד