א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אין מנחם

"הודיה בת 4 חודשים והיא לא מכירה את אבא שלה"

בסרטון מרגש יושבת גב' מירן מלחי באמצע השבעה על בעלה • "איבדתי את בעלי היקר ביום שבת קודש" • היא מנגבת דמעות ומספרת על הודיה בת ה-4 חודשים שלא ראתה את אבא שלה • חמישה יתומים ואין מנחם

"הודיה בת 4 חודשים והיא לא מכירה את אבא שלה"
יתומה בת 4 חודשים צילום: באדיבות המצלם

בית משפחת מלחי. אמצע השבעה. מרת מירן תחי יושבת, חולצתה קרועה כדין, ועליה יושבת תינוקת חיננית. הודיה בת הארבעה חודשים, שכבר לא תזכה לראות את אבא לעולם. בקול שבור היא מספרת "שלום, קוראים לי מירן מלחי, אני בת 35. איבדתי את בעלי היקר השבוע, ביום שבת קודש. לפני ארבעה חודשים גילינו את המחלה, ובאמת עד הרגע האחרון אנחנו היינו שמחים ואופטימים, ולא נתנו לו לדאוג לרגע אחד".

לתרומה ליתומים ולתינוקת בת 4 חודשים הקליקו כאן>>>

בסרטון הנוגע היא משתפת במאבקים ובמאמצים הגדולים שהם השקיעו למען רפואתו, אך הם לא האמינו בכלל שהנורא מכל לפניהם.

"נותרו איתי חמישה ילדים חמודים, היא בת ארבעה חודשים. בשבת האחרונה איבדתי אותו. הוא אבא של הילדים שלי אבא של הודיה שהיא בכלל לא מכירה".

הרב שמעון מלחי היה מתפרנס מיגיע כפיו כ'כלבויניק' ו'תיקונצ'יק', הוא היה עובד פיזית שעות רבות מדי יום, ומפרנס את משפחתו בכבוד. עם פטירתו, נותרת המשפחה ללא אב וראש משפחה, וגם ללא מפרנס. האם היא עקרת בית במשרה מלאה ואין להם מקורות הכנסה נוספים.

בסרטון מספרת מירן תח' שהוא היה המפרנס היחיד:" הוא גם היה בעל שדואג לי ומפרנס אותי כל השנים האלה הוא זה שפרנס אותנו לא חשבתי לרגע שבאמת הוא ייפטר".

בנוסף לתינוקת בת הארבעה וחצי חודשים, נותרו בבית ארבעה ילדים. הגדולה בת 11, אחרי יד בן תשע שעל שכמו הוטלה המעמסה של אמירת הקדיש לעילוי נשמת האב המנוח, ילד בת שבע שעלתה לכיתה א' בעודה יושבת שבעה על אביה, וילד בן חמש.

בסוף הסרטון היא פונה בקול מרוסק ללב של עם ישראל: "אני נאלצת כרגע לבקש עזרה. ואני מודה לכל מי שיתרום.

ואני מאמינה שעם ישראל קדוש, הוא באמת יעזור. הם לא יזרקו אותי".

"המשפחה פשוט מרוסקת", מספרת הדודה, גיסתה של האלמנה הצעירה. "הם כל הזמן מדברים עליו, מתגעגעים מאוד, הוא היה הרוח החיה של הבית, הכניס להם שמחה ועשה את האווירה המשפחתית. זה לא אבא רגיל, הוא היה הרבה יותר. ממש אבא מיוחד, כאילו ניסה לדחוס לתוך הזמן המועט שהיה לו עם ילדיו, הרבה מאוד שנים של אבהות. הוא נתן להם את זה במנות מאוד מרוכזות...

"מה אומר ומה אדבר, המצב שם לא פשוט בכלל", מסכמת האחות, "היא שבורה, מרוסקת. זה לא משהו שמתאוששים ממנו כל כך מהר, אני מקווה שהיא תתאושש בהמשך, שהיא תצליח לחזור לשגרה כמיטב היכולת, כי הילדים זקוקים לאמא בריאה ושלמה, זה לא בריא לגדול בבית שבו יש רק הורה אחד שגם הוא שבר כלי. אבל כדי שהיא תתאושש אנחנו חייבים להיות חזקים, לתת לה גב, לתת לה תמיכה, שלפחות המצב הכלכלי יהיה סביר, ובמקביל היא תזדקק גם להרבה שיחות של ריפוי. אני מאוד מקווה שנוכל לאפשר לה את כל זה, בעזרת ה', יחד עם הציבור כולו שיעמוד לימינה בעת צרתה ויסייע כמיטב היכולת".

לתרומה ליתומים ולתינוקת בת 4 חודשים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד