כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"משתתף בצער החוגגים"

ברשת דווח על מותו של נתן זהבי: "תודה לכל המטלפנים"

לאחר פרסומים ברשתות כי שדרן הרדיו הוותיק הלך לעולמו, הוא פרסם פוסט בו הבהיר כי הוא חי וקיים. "משתתף בצערם של אלו שהחלו לחגוג"

ברשת דווח על מותו של נתן זהבי: "תודה לכל המטלפנים"
נתן זהבי צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

אחרי שברשתות החברתיות החלו לצוץ שמועות על כך ששדרן הרדיו המפורסם נתן זהבי הלך היום (שני) לעולמו בגיל 76, זהבי פרסם פוסט בפייסבוק שבו ציין כי הוא בריא ושלם.

"אני חי. בצער רב וביגון קודר, אני מכחיש את הידיעה המופצת ברחבי הארץ והעולם על מותי", פתח את דבריו. "תודה לכל המטלפנים שצלצלו לבדוק אם השמועה נכונה. משתתף בצערם של אלו שהחלו לחגוג".

כזכור, בסוף שנה שעברה, בעת שידור תוכניתו ברדיו 103 אמר זהבי: "כל הדרעקס האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך – תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע. לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות ועם הדלקת הנרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מהם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום, אבל הם נציגי ציבור".

בעקבות דבריו שעוררו סערה ציבורית, בתחנת הרדיו החליטו לסיים את החוזה מולו. זהבי הגיש תביעה על סך 2.6 מיליון שקלים נגד התחנה. "התחנה ניצלה את האירוע לפרשנות אינטרסנטית לא נכונה של הדברים, תוך שהיא משתיקה את השדרן, מדוממת את המיקרופון ומייצרת מצג כאילו חרג מחופש הדיבור ומתרבות השיחה", נכתב בתביעה.

נתן זהבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד