כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בניגוד לדיווחים

הקורונה חוזרת? משרד הבריאות מפרסם הבהרה לציבור

בעקבות הפרסומים בתקשורת סביב חזרת הקורונה, מבהיר משרד הבריאות כי אין בשלב זה שינוי בהנחיות לציבור. המשרד ממשיך לנטר את מצב התחלואה ויעדכן את הנחיותיו לפי הצורך

הקורונה חוזרת? משרד הבריאות מפרסם הבהרה לציבור
בדיקות קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

משרד הבריאות הודיע כי המשרד עוקב כל העת אחר מגמות התחלואה ווריאנטים של הקורונה, ונכון לרגע זה, ניכרת בישראל עליה מתונה במספר המאושפזים. גם בישראל וגם בעולם יש מספר וראינטים שגורמים לתחלואה, אך אין בשלב זה שינוי בהנחיות לציבור.

כזכור היום, נשלח מכתב מטעם המשרד למנהלי בתי החולים בבקשה כי בשלושת השבועות הקרובים יבוצעו בדיקת PCR לכלל המטופלים שמתקבלים לאשפוז במחלקות הפנימיות בבתי החולים במטרה לאמוד באופן מדויק יותר את היקף התחלואה מקורונה.

משרד הבריאות מזכיר כי מומלץ לחולה עם תסמינים לשמור על בידוד עד לסיום התסמינים ולפחות חמישה ימים בכדי למנוע הדבקה של אחרים. במידה ואדם נדרש לצאת מומלץ להשתמש במסיכה.

במידה ואדם נמצא בקבוצת סיכון או מעונין להפחית סיכון להדבקה בעת הזו ניתן להעזר במסיכה במקומות סגורים עם ריבוי אנשים. חשוב לשמור על מודעות ולהבדק בבדיקה ביתית לגילוי מוקדם כשיש תסמינים.

משרד הבריאות ממשיך לנטר את מצב התחלואה ויעדכן את הנחיותיו במידת הצורך. המשרד נערך למתן חיסונים ייעודיים בחורף הקרוב כנגד תתי הזנים החדשים.

משרד הבריאות בית חולים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד