כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"היו צעקות, חשבנו שזה פיגוע"

אימה: דהר לתוך המסעדה ופצע שלושה סועדים

נהג איבד שליטה על רכבו ודהר אל תוך מסעדה בגבעתיים שלמרבה הנס לא היתה עמוסה כל כך בשל השעה המאוחרת. שלושה פונו לבית החולים | עד ראיה: "היו צעקות, בהתחלה חשבנו שזה פיגוע, הנהג יצא מהרכב ש'הכול בסדר'"

אימה: דהר לתוך המסעדה ופצע שלושה סועדים
זירת האירוע בגבעתיים צילום: דוברות איחוד הצלה

נהג רכב התנגש הלילה (שלישי) עם רכבו במסעדת 'המרלן' שברחוב הרמב"ם בגבעתיים. כמה מיושבי המקום נפגעו באורח קל, ביניהם הנהג.

מדוברות 'הצלה'  נמסר כי הכוננים העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30 עם חבלות בפלג גופו העליון במצב בינוני, ולשתי נשים כבנות 20 שנפגעו באורח קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

חובשי הצלה, אלי ביטון ושמוליק דושינסקי מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו שלושה נפגעים לאחר שרכב איבד שליטה והתנגש בבית עסק. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות לגבר כבן 30 עם חבלות בפלג גופו העליון במצב בינוני, ושתי נשים שנפגעו באורח קל, והם פונו במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב".

עדי ראייה במקום, סיפרו לכתבת 'כאן חדשות', דנה ירקצי שמתגוררת בסמוך כי בעודם יושבים בחלק החיצוני של המקום, הם ראו את הרכב מתקרב אליהם במהירות, וחלקם לא הספיקו לברוח טרם ההתנגשות.

עידן, עד ראייה לאירוע, תיאר: "היו צעקות, בהתחלה חשבנו שזה פיגוע, הנהג יצא מהרכב ש'הכול בסדר'". מאיה, עדת ראייה נוספת, סיפרה: "פינו שני אנשים באמבולנס. הנהג יצא מהרכב, זרק כמה הערות והלך". האירוע ונסיבותיו נחקרים על ידי המשטרה.

כתבת 'כאן חדשות' דנה ירקצי תיארה בחשבון הטוויטר שלה, "אירוע מטורף בגבעתיים מול הבית שלי בבר המרלן. נהג איבד שליטה ונכנס בבר כשאנשים ישובים בתוכו. הוא יצא מהרכב וברח, אנשים אומרים שאמר אמירות מוזרות. אחרי כמה דקות חזר. יש כמה נפגעים".

איבוד שליטה גבעתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד