י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שעות אחרי

נתן זהבי סיפר בשידור איך נחשף לשמועות על מותו

נתן זהבי התייצב שעות אחרי השמועות על מותו באולפן ערוץ 13 והתייחס לתחושות ולרגע הגילוי שנפוצו דיווחים על מותו באמצעות ים טלפונים שקיבל תוך כדי שנת הצהריים

נתן זהבי סיפר בשידור איך נחשף לשמועות על מותו
נתן זהבי בערוץ 13 צילום: צילום מסך

שעות לאחר שהופצו שמועות על מותו, שדרן הרדיו לשעבר נתן זהבי, התייצב בתוכנית 'אזור בחירה' של רביב דרוקר ב'ערוץ 13' וסיפר כיצד שמע על כך לראשונה. 

זהבי סיפר בתוכנית: "יכול להיות שזה קרוב משפחה שלי עשה את זה... אני הרמתי טלפון ראשון שקיבלתי מהעורך שלנו אור. שעה קודם דיברתי איתו על התוכנית. פתאום הוא מצלצל שוב, אני שומע את הקול שלו רועד והוא שואל 'מה נשמע' ואני שואל אותו מה השתנה מלפני השעה. אחרי זה מגלי צה"ל התקשרה מישהי מגמגמת קצת, שהציגה את עצמה כמפיקה חדשה".

עוד סיפר זהבי שהתחילה סדרה של טלפונים היסטריים. בתחילת התוכנית התבדח זהבי ואמר שהלך להלוויתו ובגלל שלא היה מנין הגיע לאולפן.

כזכור, אתמול בשעות הצהריים הופצו ברשתות החברתיות שמועות על כך ששדרן הרדיו המפורסם נתן זהבי הלך לעולמו בגיל 76, זהבי פרסם פוסט בפייסבוק שבו ציין כי הוא בריא ושלם.

"אני חי. בצער רב וביגון קודר, אני מכחיש את הידיעה המופצת ברחבי הארץ והעולם על מותי", פתח את דבריו. "תודה לכל המטלפנים שצלצלו לבדוק אם השמועה נכונה. משתתף בצערם של אלו שהחלו לחגוג".

נתן זהבי ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד