כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ברקע הארכת כהונתו

העיתונאי הוותיק במתקפה על התקשורת: "מטורללת לגמרי"

דני זקן, מי שממלא את מקום מפקד גל"צ התארח בכנס פומבי שמזוהה עם הימין והרגיש חופשי לבקר את התקשורת: "הם חשבו ש'מאות המיליונים' ברחובות לפי הדיווחים שלהם, יבואו גם לצפות בהם? הם חוטאים לעבודה התקשורתית המקצועית שלהם בצורה שאני לא מבין אותה"

העיתונאי הוותיק במתקפה על התקשורת: "מטורללת לגמרי"
מפקד גל"צ דני זקן צילום: גלי צה"ל

מפקד גלי צה"ל הזמני, דני זקן שכהונתו הוארכה בחודשיים, תקף בכנס 30 שנה להסכמי אוסלו שערכה תנועת הביטחוניסטים, את הערוצים 12, 13 ועיתון 'הארץ'. בדבריו בכנס אמר זקן: "הארץ מצהיר בפומבי שהוא מתנגד לממשלה בצורה מערכתית, אבל כשאתה מסקר, אם אתה לא מביא את הסיפורים שלא תואמים את הנרטיב של המחאה אתה חוטא לעבודה העיתונאית שלך".

באשר לערוץ 13, אמר העיתונאי הוותיק דני זקן: "13 גם הלכו לשם גם בצורה מטורללת לגמרי ואני לא מבין את זה. הם חשבו ש'מאות המיליונים' ברחובות לפי הדיווחים שלהם, יבואו גם לצפות בהם? הם חוטאים לעבודה התקשורתית המקצועית שלהם בצורה שאני לא מבין אותה. ערוץ 12 עוד מנסה לייצר איזון, ולכן הוא מביא גם פאנליסט אחד שחושב אחרת".

הוא האשים: "התקשורת עזרה מאוד למחאה ולעצירת הרפורמה, 40% מכלל המרואיינים ברשת ב' ובגל"צ בשתי התכניות המרכזיות אלו אנשי המחאה. הם לא בדיוק נשאלו שאלות קשות, בוא נגיד ככה".

בתוך כך, כהונתו של דני זקן כממלא מקום מפקד גלי צה"ל הוארכה עד ה-30.10. המדינה הודיעה על כך במסגרת עתירה שמנהלת עמותת 'הצלחה' בעניין מינוי מפקד קבוע לתחנה.

דני זקן תקשורת ערוץ 13 ערוץ 12 עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד