ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מעירים את הורדוס"

כך הגיב השר למחאה המתוכננת נגדו: "צ'אבי לא נושך"

השר ישראל כץ הגיב למודעה הקוראת להעיר אותו משנתו מידי בוקר באמצעות זמבורות ועקץ את המארגנים בכך שהוא מתעורר הרבה יותר מוקדם כך שהם יצטרכו לשנות את הלו"ז

כך הגיב השר למחאה המתוכננת נגדו: "צ'אבי לא נושך"
השר ישראל כץ מוצג כהורדוס צילום: מתוך טוויטר

מתנגדי הממשלה מסמנים בין היתר את שר האנרגיה ישראל כץ מ'הליכוד' כחוליה החלשה בממשלה ומנסים למרר את חייו באמצעות מחאות הסכם והערב מחוץ לביתו בכפר אחים.

במודעה שהתפרסמה ברשתות החברתיות תחת הכותרת "מעירים את הורדוס" לצד ציור של השר בדמותו של המלך הורדוס, נקראו מתנגדי הממשלה להגיע אל רחבת ביתו של השר בין השעות 6:45 ל-7:30 למשמרת הזמבורה, כלומר להעיר את השר ומשפחתו באמצעות הרעשה של זמבורות.

השר כץ הפתיע, שיתף את המודעה וכתב: "חברים יקרים אני קם בחמש לעבוד למען אזרחי ישראל, תצטרכו לבוא ב-4 וחצי כדי להעיר אותי. מוזמנים להצטרף להליכת הבוקר, צ'אבי לא נושך". כשהוא מתכוון ככל הנראה לכלב המשפחתי שאיתו הוא יוצא לצעדה היומית.

מה הקשר בין כץ לבין הורדוס התנכ"י? הכינוי דבק בישראל כץ לאחר ראיון שהעניק ל'כלכליסט', בו השווה עצמו למלך יהודה ומייסד שושלת בית הורדוס.

השר כץ שהתדרדר מצמרת רשימת הליכוד למקום ה-18 אחרי הפריימריז האחרונים, עדיין נחשב לאחד המקורבים הנאמנים לראש המפלגה בנימין נתניהו ובחודשים הקרובים הוא צפוי להיכנס למשרד החוץ ולהתחלף עם השר אלי כהן שייקח את משרד האנרגיה ויחזור למשרד החוץ בשנה הרביעית לכהונת הממשלה, ככל שזו תשרוד עד אז.

הרפורמה המשפטית ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד