כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
עימות חריג

בשב"כ טענו שהנהג של רגב פגע במאבטח של גלנט

עימות חריג התקיים אתמול בין נהגה של שרת התחבורה מירי רגב לבין מאבטח של שר הביטחון גלנט. בשב"כ טענו: "נהג השרה סירב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים"

אילוסטרציה
אילוסטרציה

אתמול (שני) התפתח עימות בין הנהג של שרת התחבורה מירי רגב לבין מאבטח של שר הביטחון גלנט. לטענת השב"כ, "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סירב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים".

גורם המעורה בפרטים אמר ל"ויינט" כי אחרי תקרית זו התקשר המאבטח שנפגע בכדי להביא למקום שוטרים ואנשי שב"כ. עוד לפי אותו הגורם, הנהג נסע אחרי התקרית מהמקום עם השרה רגב.

תיעודים של האירוע שפורסמו מאוחר יותר הראו כי הנהג של רגב לא דרס את המאבטח, אך התפתח ביניהם עימות אחרי שהמאבטח לא איפשר לנהג להיכנס למתחם האירוע בעוד השרה נמצאת בתוך המכונית. אחרי האירוע השרה רגב מכתב לראש יחידת 730 בו גוללה את גרסתה לסיפור.

משרד התחבורה מסר: "מאבטח של 730 התפרץ ונהג באלימות כלפי נהג השרה, השרה פנתה לראש השב"כ וביקשה לתחקר את האירוע האלים של המאבטח כלפי הנהג. בניגוד לאמור, המאבטח לא נפגע".

השב"כ מסר: "אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר על ידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".

יואב גלנט שב"כ תאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד