כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ייצוג בשיטת הריצ'רץ'

חריש: המגעים של 'הפלג הירושלמי' לקראת ריצה משותפת

מגעים מתקדמים מתנהלים בימים אלה בין הפלג הירושלמי לקהילת 'לעבדך באמת' על ריצה משותפת בבחירות לרשות המקומית בחריש | ב'פלג' לא החליטו במי לתמוך לראשות העיר ומתלבטים בין ראש העיר המכהן יצחק קשת לבין אחד המועמדים המובילים

חריש: המגעים של 'הפלג הירושלמי' לקראת ריצה משותפת
חריש, הגר"א דיוטש צילום: דוד כהן פלאש 90

'הפלג הירושלמי' מנהל בימים אלו מגעים מתקדמים עם קהילת 'לעבדך באמת' על ריצה משותפת בבחירות לרשות המקומית בחריש. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי' נודע כי הרב דוד מילר, מעסקני הציבור הבולטים בעיר ויו"ר תנועת 'בני תורה' של הפלג הירושלמי בחריש, מנהל שיחות אינטנסיביות עם הקהילה בראשותו של הרב זיגדון לריצה משותפת בבחירות הקרובות למועצת העיר, וזאת לאחר הכרעתו של רה"י הגר"א דויטש שליט"א. עפ"י המסתמן, הצדדים לקראת סיכום סופי על ייצוג שווה בשווה בשיטת הריצר'ץ של שתי הקהילות.

גורמים בכירים בוועדה המוניציפלית הארצית של הפלג הירושלמי לא הכחישו את דבר המגעים - ולשאלתנו בדבר תמיכה באחד המועמדים לראשות העיר סירבו לפרט, אך על פי המסתמן, בפלג הירושלמי מסתפקים במי לתמוך לראשות העיר, כאשר ההתלבטות היא בין ראש העיר המכהן יצחק קשת לבין אחד המועמדים המובילים האחרים.

גורמים בכירים בוועדה המוניציפלית אומרים כי "הכול על השולחן. נשב עם כל הצדדים, נשמע כיצד הם מתכוונים לקדם את צרכי הקהילה הקדושה בעיר, וכיצד הם מתכוונים לשמור על ערכי התורה והמצוות בשכונות, ונעלה הכול על שולחנו של מרן רה"י הגאון רבי אשר דויטש שליט"א – והוא יכריע בין הצדדים".

יצוין, כי קהילת 'בני תורה' בחריש נהנית גם מתמיכה רחבה של קהלים קנאים המתגוררים בעיר, מה שיכול להוות מכפיל כוח משמעותי בקלפי, ובאופן כללי מול העיריה ומול שאר הקהילות בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ב'דגל התורה' המקומית ניהלה בשבועות האחרונים מו"מ מול 'הפלג הירושלמי', כדי לנסות ולייצר חיבור עם המפלגה.

הפלג הירושלמי בחירות מוניציפליות 2023 חריש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד