ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
במחנה הממלכתי עודכנו

במטרה להגיע לפשרה: מכתב ההתחייבות של נתניהו לנשיא

ראה"מ נתניהו הציג מכתב התחייבות לנשיא המדינה בו הוא מתחייב לקיים את עקרונות ההסכם עליו מדברים כעת בניסיונות להגיע לפשרה על הרפורמה המשפטית. אנשי המחנה הממלכתי נחשפו למכתב

במטרה להגיע לפשרה: מכתב ההתחייבות של נתניהו לנשיא
יצחק הרצוג ובנימין נתניהו צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג מכתב התחייבות לנשיא המדינה יצחק הרצוג על ידי פרקליטו האישי עוה"ד מיכאל ראבילו בו הוא מתחייב לקיים את עקרונות ההסכם עליו מדברים כעת בניסיונות להגיע לפשרה על הרפורמה המשפטית.

על פי דיווח בחדשות 13, אנשי האופוזיציה מהמחנה הממלכתי, שביקשו לברר עם בית הנשיא על רצינות הכוונות של ראש הממשלה נתניהו עודכנו על קיום מכתב המדובר של נתניהו.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מסר לאחר שנועד היום בין היתר עם שר המשפטים יריב לוין כי הוא מוכן ומעוניין להתקדם לכיוון של פשרה.

כזכור, מוקדם יותר ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס דיון על מתווה הפשרה לרפורמה המשפטית בלשכתו בהשתתפות שר המשפטים יריב לוין, השר לנושאים אסטרטגיים רון דרמר ומקורבו של ראש הממשלה עורך הדין מיכאל ראבלו.

בתוך כך, הנשיא יצחק הרצוג פנה לראש האופוזיציה יאיר לפיד וביקש ממנו לבוא לשולחן השיחות כדי לדון בהצעה החדשה שהגיע מכיוון נתניהו. לפיד דחה את ההצעה ואמר שלא יהיה חלק מהמהלך הנוכחי.

גנץ לעומת זאת אמר שיבדוק את המתווה ויחזיר תשובה. אמש טענו ביש עתיד שאין מולם הידברות בעניין ההצעה החדשה.

מלשכת ראש האופוזיציה יאיר לפיד נמסר: נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש האופוזיציה יאיר לפיד מדברים באופן שוטף. אנחנו מברכים על כל ניסיון להוביל לפשרה אמיתית שתשמור על הדמוקרטיה.

בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד